onsdag den 24. november 2010

kold tid, følelser og en hverdag der heldigvis bliver fyldt ud..

Ja - nu er vinteren godt nok kommet over os - Puha, jeg skal give mig selv et ordentligt los i rumpetten så jeg kommer ud af døren! Manja skal jo afleveres, og det bliver senere og senere for vi er begge dovne - og for den sags skyld også Elissa som bare sover og sover og det er jo så synd at vække hende, ikk' :-) Manja bliver vækket lidt i 8 og slasker ind i stuen og ligger sig op i sofaen og gider bare ingenting.. . så spiser hun og kommer laaangsomt i tøjet inden vi får bevæget os ud af døren 9.15-9.30... og så skal jeg jo til træning bagefter...

Ja, og så er det jo på fredag, 2 år siden min kære mor døde, og tankerne er meget omkring hende i øjeblikket, både pga. mørket, minder der titter frem, at det nu er 2 år siden, julen der nærmer sig osv osv.. det er virkelig svært! Også at man ikke har sin mor nu når man selv er blevet mor igen... der er så meget der mangler :-( Savner min mor der ringede hver eneste dag for at hører hvorn det gik med Manja... den mor der kom forbi med en skrabe julekalender 1. advent.. ja alle de små ting.. Nå, men det skal jo ikke være et sørgeligt indlæg.

I mandags Slappede jeg af havde ikke sovet så godt... været lidt dårlig osv.. så trænede jeg oppe i SATS, løb og og fik handlet stort ind... Tirsdag trænede jeg herhjemme først 20 min sjipning, så lavede jeg 2 slags mave øvelser, 2 slags ben øvelser, side deller og arme og så afsluttede jeg med 10 min sjipning.. i alt trænede jeg 45 minutter og svedte som et svin... resten af dagen stod på afslapning og hygge herhjemme..
Idag har jeg haft mødregruppen på besøg til boller og pandekager samt kaffe og te.. det var kanon hyggeligt og de var her længe faktisk...3 1/2 time .. og vi snakkede om alt lige fra hvilke bleer man synes om til ungerne til drømme brylluppet hehe.. det var rigtig hyggeligt! Søde piger! Så har vi været hos Nana og spise og Kenney har været ude og se fodbold..
Imorgen kommer der sundhedsplejerske kl. 9.00, så skal jeg til træning og så kommer svigermor forbi - senere har Kenney og jeg KÆRESTETID og skal ud og spise Glæder mig! Super-moster-Nana kommer op og kigger efter ungerne - eller Super-hyper-aktive-Manjamus.. SHIT der er krudt i rupetten på den tøs! Men det er sgu alligevel dejligt at hører hende gå og synge, se hende danse rundt og det allerbedste - når hun helt umotiveret kommer hen og slynger armene rundt om én og siger "jeg elsker dig"! Elsker vores små piger.. !

Nå, jeg opdatere imorgen når dagen er omme... og så skal jeg vejes og måles fredag og se om der er sket lidt - har virkelig været standhaftig både hvad angår træning og hvad angår indtagelse af mad .. har ingen usunde ting spist siden jeg gik igang med træning og kur fredag.. har spist rigtig mange gulerødder når jeg har haft lyst til noget.. her er ingen usunde ting herhjemme men derimod en masse frugt.. har ikke sidst ris eller pasta men erstattet det med kål (ja røvsygt) ! Men smager nu nogenlunde.. har spist en masse grønt til maden og da pigerne fra mødregruppen va her idag spiste jeg kun 2 boller.. normalt havde jeg kværnet 5.. MINDST! haha.. Hvorfor har du også givet mig sådan en go opskrift på boller Sarah HAHA..

Go aften allesammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar