fredag den 26. november 2010

2 år igår - mindet lever i mit hjerte!

Ja, igår var det præcis 2 år siden min lille mor døde :-( Trist! Meget mere er der ikke at sige - savner hende enormt meget og vil altid have hende tæt på mig i mit hjerte.
Gad vide om du kan høre mig nu?
Jeg tændte lys i mit vindue
Jeg tænker på om du kan se det?
Vandrer du mon også rundt alene? (i himlen)
Vil dit hjerte ej heller hele?
Kommer der tider som vi stadig kan dele?
Jeg ligger søvnløs her, til den dag du står her igen!

Igår var jeg til 8 ugers undersøgelse..alt var om det skulle være- kan huske den gang da jeg havde født Manja og sku' til 8 ugers undersøgelse der lå jeg og sagde "nej, lad vær, vil du ikke nok stoppe, åh nej altså..." hehe denne gang snakkede vi om fødslen, Manja og Mor... jeg blev også vejet - og har tabt 2 kilo så er nede på 58 :-) SUPER SEJT ALTSÅ!

i torsdags var Kenney og jeg jo ude og have KÆRESTETID - det var SÅÅÅ hyggeligt og må rose kokken det var VIRKELIG dejlig mad! Kenney sku' have forret (havde jeg ikke appetit til) og han fik lækker lækker risotto (og så tænker i sikker hvor ved hun fra at den var lækker når hun ikke sku' ha forret - tjo det skal jeg fortælle - Kenney fodrede mig haha) nå, men det var med kammuslinger og noget hummer Bisque.. der kom vand og SUPER lækkert brød på bordet det spiste jeg haha.. nå, så bestilte vi 2 colaer til vores hovedret som var SKØN oksefilet med noget løgkompot, lilla gulerødder rødvinssauce og nogle utrolig lækre kartofler.. det kan anbefales.. det var små retter det skal man vide - det er ikke voldsomme tallerkner man får.. nå, og vi fik også dessert, Chokolade cheese cake, den var ingen af os så særlig glade for den var lidt vammel.. for ikke at sige, meget vammel! Det blev så 685 kr for 1 forret, 2 hovedretter og 2 desserter og en cola hver.. men vi havde jo fået gavekortet af min DADDY :-)

Så var jeg været oppe og træne 40 minutter løb og crossede og kl. 2 var Rita, Kenneys mormor lige forbi, hun havde adventsgaver til pigerne så blev hun lige til en kop kaffe og en sludder :-)
så var vi en times tid i børnehaven til julehygge med glögg æbleskiver og jule-klippe-klistre og efterfølgende var vi ovre i Nørrebro Parken en times tid Kenney havde nemlig købt en helt PINK kælk ned hjem :-).. og så var det jo fredag = Disney Sjov :-) så vi hyggede foran fjerneren alle 4 stille og roligt.
Idag var Manja lige hjemme hos Vilma små 2 timer.. hun sku' egentlig ha' været der til kl. 16 men de blev uvenner, og som Sarah sagde: "kan man godt blive det som 3årig"? ja åbenbart hehe... afleverede hende på kælken og hentede hende på samme måde - det går liiidt hurtigere :-) Se min glade prinsesse - taget idag:



Havde også en rigtig hyggelig samtale med min store pige i torsdags da hende og Kenney kom hjem.. jeg lagde mig ind til hende på værelset, hun var træt efter lige at være kommet fra børnehave.. så hun lå og slappede af på sin sækkestol og hun spurgte så om jeg ikke ville nusse hende.. så lå vi derinde i en halv times tid og snakkede om de andre børn i børnehaven, hun fortalte hvem der var sød, dum, hvem der var tvillinger (der er 2 sæt) at de havde fået pizza til frokost - 3 forskellige slags med oksekød "men mor, den kunne jeg ikke li" "men jeg elskede den med kartoffel og den med tun - kan du også lave sådan nogle til mig?" og så talte vi om at de er igang med at få ny legeplads.. hun var så sød hehe..

UH, og fik også en lille gave af Kenney i torsdags :-) BURHAN G's nye cd - virkelig go' cd! Jeg har gået og fablet om den cd den sidste månedstid nu gad han vidst ikk hører på mig mere haha..

Hov og havde sgu da også sundhedsplejerske i torsdags - Elissa vejer - hold nu fast - 5.6 kilo og er 62 lang.. Hun har enormt god kontakt, holder hovedet rigtig flot, pludre meget og ja, det hele var bare som det skulle være! Fik taget sådan en fødselsdepri test - og jeg er ikke i nærheden af tæt på at have en fødselsdepri, men hvorfor pokker sku jeg også være det :-)

Dagen idag står på afslapning og en lille rengøring... imorgen skal jeg til spinning kl. 9 og så skal vi til 1. advents-frokost imorgen hos min far kl. 2... :-)

Fortsat go weekend til jer alle.

kram herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar