onsdag den 17. november 2010

Kampen mod de sidste kilo!

De starter fredag!
Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har gjort det fjerneste det sidste stykke tid og overhovedet ikke tænkt over hvad jeg har proppet i kæften - men det gør jeg NU .. eller, fra fredag for imorgen kommer Milla og Kamilla til frokost og den står på boller med diverse pålæg samt kage osv..

Nå, men jer er mine mål og vægt så alle kan følge mig - min plan er at veje og måle mig hver fredag. - tak for din inspiration Nillemus!

Vægt: 60.3 - MÅL 52 kilo

lår: 54 cm
Livet: 88 cm
Talje: 79 cm
Mave: 78 cm
Overarme (som er det sted jeg allerhelst skal og vil tabe mig og stramme op) 30 cm

Her er hvordan mit træningsprogram ser ud lige nu:
Fredag kl 10.00: op og løbe på løbebånd 30 minutter, 30 minutters step
Søndag: 15 minutters spinning (for nybegyndere da det er for længe siden) og så yderligere 1 times spinning
Mandag: kl. 10.00: Op og træne arme og lår
Tirsdag: op og løbe og steppe
Torsdag: Arme og lår og lidt mave
Fredag: Træne mave og ben
Søndag: spinning..

Og sådan tror jeg at jeg vil gøre hele vinteren - jeg vil stadig hygge mig med lidt guf om fredagen da vi ser disney Sjov med Manja o det er så dét.. skære ned på brød pasta osv og spise små portioner.. GLÆDER mig til at komme igen og nu er det for real!

OG ET STORT TILLYKKE TIL HELENE MED AT I SKAL HA' EN LILLE SUND OG RASK SØN!!! :-)

1 kommentar:

  1. TAK sødeste Nina... :)
    Og hold da op et program du får dig, men er sikker på det kan lade sig gøre... :)

    SvarSlet