lørdag den 20. november 2010

En weekend fuld af aktivitet...

Kenney har igen fundet gejsten til at være maler efter han har skiftet firma ( det er faktisk det firma der har malet alle væggene, vinduer samt forgyldningerne) og gik derfor allerede fredag aften kl. 22 igang med det lille badeværelse - han fuldspartlede loftet.. og lørdag gik han så igang, først malede han loftet og gik så til træning..
da han kom tilbage blev loftet malet yderligere 2 gange inden væggene blev malet med en super lækker mintgrøn farve!
Farven er lidt svær at se på billedet... Nå men planen er så, at vi skal have et sort toiletbræt, sort rund bademåtte og så 2 knager med grønne gæste håndklæder, og en lille vask og et spejl :-) blir sååå fint når det er helt færdigt :-)
Fredag var vi hjemme hos Jeanette - super hyggeligt og SÅ lækker og hyggelig lejlighed hun har fået! Vi fik dejlig mad og havde en dejlig aften - Manja faldt i søvn i bussen på vej hjem - hun havde siddet og set Løvernes konge på kenneys mobil da øjnene bare ikke kunne holde sig åbne længere.. Lørdag blev jo så brugt på toilettet mens pigerne og jeg gik i gården og legede.. igår var Kenney og jeg til træning mens Jeanette lige tog sig af pigerne og så slappede vi ellers af, og jeg var forbi min Goeste til en kop te - da jeg kom hjem igen kl. 20.00 var her helt mørkt og ingen hjemme - ØHHH hallooo sagde jeg bare.. de var så gået en tur Kenney og manjamus - og havde købt lidt hygge med hjem :-)
Idag var jeg oppe og træne 45 minutter med Elissa i liften efter Manja var afleveret så gik jeg hjem og gjorde rent og har været ude og handle kød ind til resten af måneden - kyllinge inderfilet, osso buco, laksefars, hak. svinekød, oksetern og oksestrimler.. nu har jeg småkager i ovnen fik lige lyst til at bage ... Elissa ligger ved min side og sover .. så skal den store prinsesse hentes ved 16 tiden og så laver jeg aftensmad men Kenney går til træning - vi skal ha RUSKUMSNUSK som Kenney ikke mente at der var noget der hedder - men jooooo, Google kendte det :-) herhjemme er det en masse forskellige kødrester fra fryseren (der skulle simpelthen tømmes ud) så idag er det tern fra en kød bøf, strimler fra et kyllingebryst, tern fra en svinekotelet og 50 gram hak. oksekød - blandes med svitsede løg, lidt kogte ris og gulerødder :-) bum bum en ret ud af resterne inden fryseren igen blev fyldt :-) så får slet ikke fulgt madplanen bruger den bare til inspiration... imorgen skal jeg igen træne så kommer Kamilla lige forbi og så vil jeg bare boller klar og fryse ned, til mødregruppen kommer onsdag.
Nu er min prinsesse vågnet så nu vil jeg underholde hende.

go uge allesammen :-)
opdatere torsdag når sundhedsplejersken har været her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar