tirsdag den 30. november 2010

Idag er jeg vågnet tidligt...

meget tidligt faktisk - kl. er kun 6.09.. plejer MINIMUM at sove 1 1/2 time endnu.. kan bare ikke falde i søvn igen.. og nu er jeg frisk (nok fordi Kenney vækkede mig 5.30 ved at sætte sig ved siden af mig og bare hoppe i sengen mens han grinte.. haha.. eller...) men ved bare også, at hvis jeg ligger mig til at sove igen nu - så er jeg total kvæstet når jeg så blir vækket af mit ur..

Skal til træning her kl. 10.00 i Frederiksberg SATS.. Til Babysats.. Det er 1 times træning der fokusere på mave ryg og lår træning det hedder babysats fordi du kan have liften med ind og stille dit forhåbentlig sovende barn - eller man kan have dem liggende ved siden af sig på en dyne og også bruge dem i stedet for en vægtstang..

Har været ret hardcore med træningen synes jeg- Fredag var jeg oppe og løbe og crosse, lørdag trænede jeg herhjemme, 350 mavebøjninger og 20 minutters sjip, søndag var jeg oppe og løbe 15 minutter og crosse 25 minutter.. igår slappede jeg så af så skal jeg til træning idag, imorgen skal jeg slappe af, torsdag skal jeg op og træne en times tid (håber lidt på at ingen bruger gruppelokalet så jeg kan stå og bokse på boksepude) og fredag skal jeg igen til babysats. Søndag skal jeg først 30 minutter til noget der hedder Sats core som er mave/ryg/arm træning og efterfølgende skal jeg 1 time til noget der hedder Energy som jeg ikke aner hvad er andet end det er et time hvor man sveder.. så det skal jeg søndag kl 9.30-11 og så skal vi til fødselsdag kl 14 hos min fætter.
Imorgen skal jeg i mødregruppe og så skal vi til middag hos Sarah og Peter. Hehe, igår sad Manja ude i køkkenet og lavede perleplader og pludselig siger hun "Peter er Brøndby fan mor - jeg laver en i gul og blå til ham" jeg må ha' set helt forkert ud i hovedet var helt imponeret.. men det lavede hun så - jeg lavede lige et B i blå så satte hun så resten på udenom.
Torsdag skal jeg op op og træne fra 11-12 ca. inden da skal jeg lige over på Mettes skole og "interviewes" de er igang med at lave projekt om mødregrupper nemlig.. og kl. 13.30 kommer min olde til lidt frokost/hygge.. Kenney skal til Sverige og arbejde efter arbejde på torsdag.. Fredag skal Kenney til julefrokost, det skulle jeg også ha været ovre på arbejdet men jeg havde simpelthen nok af den fest/by tur jeg og tøserne havde her sidst puuuha hehe, så jeg venter altså lige til ihvertfald januar - i stedet kommer Sarha/Hamza til middag (Manja skal sove hos farmor :-) ) vi skal ha' lækker 3 retters: til forret skal vi have lækre hvidløgsstegte tigerrejer hovedret perlehøne vendt i en masse krydreurter serveres med lækre helstegte kartofler og salat og til dessert skal vi ha' hvid chokolade brownie med frugt til - måske en lille lækker vanillecreme...

Imorgen er det jo så allerede 1. december... sad igår og pakkede Manjas kalendergaver ind her er hvad jeg har kunne finde på af 24 gaver:

1. modellervoks
2. Hårbørste med Barbie på
3. Neglefil og 2 mini hariboposer (hun elsker neglefil hehe)
4. badesvamp formet som en sommerfugl
5. lille fingerring i "sølv" med en lyserød sommerfugle sten på
6. en lilla bluse
7. tandbørste
8. en pose "guld" chokolade mønter
9. et ark med klistermærker og en bog til at klistre dem ind i
10. en bog
11. 3 perleplader
12. en jule dvd
13. sokker
14. 1 kinderæg
15. Elastikker og spænder
16. 2 par underbukser
17. farveblyanter
18. malebog
19. hello kitty vanter
20. endnu en bog
21. en pose prinsesse chokolade
22. "klistermærker" til vinduet
23. et par sutsko med Hello Kitty
24. fingermaling

Nå, nu vil jeg stå op og kommer i bad- så kan jeg lige gøre mig selv klar inden Manja vågner.. så når hun vågner skal hun ha havregrød og så i tøjet inden vi går over i børnehaven kl 9 - og så videre til træning og så ud og handle - UH skal også til forældremøde i aften kl 19 - suk.

God dag til jer alle

knus herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar