tirsdag den 20. august 2013

Travl tirsdag

Puuuha en dag. Uret ringede kl. 5.10 - som om jeg stod op! Jeg stod op 5:30, snuppede et hurtigt bad og så vågnede pigerne kl 6. Så kom de ind i stuen og fik te og knækbrød med smør mens de så
Tegnefilm og mor gjorde sig færdig.

Kl. 6:40 kom de i tøjet og fik
Børstet tænder inden vi gik et par minutter i 7.

Elissa var i rigtig godt humør og vi vinkede og kyssede hurigt farvel og kl 7:13 var Manja afleveret og vinkede til mig fra vinduet og 7:37 var jeg på arbejde.

Der var, nu når man har haft ferie et par dage, rigeligt at se til og før jeg så mig om var kl. 15:40 og jeg cyklede hjem ad.

Hentede Manjapigen først og vi hentede sammen Elissa... Kenney er på arbejde :-(
Manja sagde da jeg hentede hende "mor, jeg ku altså ikke li de toastmadder du havde lavet til mig i dag" hvad, du har da ikke toast med.. Så vider det sig at hun har byttet madkasse med Berta fra klassen.. Manja har ellers navn på sin madkasse men det har hun nok ikke tænkt over.

Da vi kom hjem gik vi op og sagde Hej 10 minutter hos min far. Da vi kom op fik ungerne en kop te med honning mens jeg ik igang med aftensmad og
Madpakker og en dej til kanelsnegle.

Efter maden smed vi sneglene i ovnen og ungerne kom i bad...
Mens de var i bad fik jeg udfyldt de mange papirer som Manja havde med hjem fra skole puuuha altså haha.. Tror jeg skrev hendes cpr nummer på alle dokumenter.. Ren gentagelse.. Men de skal jo udfyldes.
Kl er nu 19:30, ungerne danser den sidste energi af inden de skal i seng, jeg sidder Endelig i sofaen efter at ha ryddet køkken op, dat opvask på plads, gjort vasketøj til i morgen klar og også en omgang støvsugning blev klaret og jeg har lavet 15 minutters hurtig træning. Så når ungerne er puttet er det NAT NAT haha eller ej, desperat Housewifes skal nok dyrkes lidt :-)
Morgenmad smoothie knækbrød melon og nødder








Frokost kylling og pastasalat




Aftensmad MEGA lækket clubsandwich på ristet rugbrød, tørstegt kylling, bacon stegt i ovnen, grønt og karrydressing på skyr




Kanelsnegle




















Papirer




Hov og mine bøger kom idag til næste modul på skolen




- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar