søndag den 18. august 2013

Ny uge nyt program

Fra tirsdag skal jeg prøve at holde
Mig til 1400 kcal om dagen.. For at sætte gang i vægttabet.

Det blir en "stor" morgenmad med ca. 500 kcal. Denne skal spises inden kl 9.
Det blir en blanding af frugt, nødder, fuldkorns knækbrød med ost og en smoothie.

Kl 11:30 spiser jeg så frokost bestående af ca 350 kcal.

Tager mad med hjemmefra så kantinens lækre mad ikke frister.
Det blir rugbrød med fx. Kartoffel eller en god spegepølse (1 kartoffel - det er ca 80 kcal) og en skive rugbrød er 95 kcal. Og så en masse agurk, ærter, tomater og gulerødder. Kan spise mange grøntsager for 175 kcal:
Der er 14 kcal i 100 gram agurk
36 kcal i 100 gram gulerod
26 kcal i 100 gram tomat



Og så aftensmad som
Blir ca 300 kcal. Dette fordelt på kød og grønt helst ingen kulhydrater da de kaloriemæssigt fylder for meget.

De sidste 250 kcal blir snacks i form af gulerødder, 1 skive knækbrød, 1 æble, lidt nødder osv.

Træning denne uge blir mandag tirsdag torsdag lørdag..
Det blir 20-40 minutters træning herhjemme.. Magter ikke løb pt.


I weekenden skal jeg forsøge mig med denne raw-cake Med dadler, kokos, pekan-nødder og kakao



Dog kun et lille stykke til weekenden resten fryser jeg ned.


Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar