onsdag den 28. august 2013

Hverdagen pt

Herhjemme sker der faktisk en del pt.
Udover at Manjas skolestart fylder meget- nok mest i Manjas hoved- så starter jeg jo også på 2. Modul af min uddannelse på onsdag næste uge.
Men inden dét, har jeg lige skulle forberede at min hjælpende hånd (en løntilskudssekretær) starter på mandag. Så har skulle lave en plan for hendes første uge som jeg blev meget godt tilfreds med










Det har faktisk været en spændende proces at forberede en arbejdsplan!
Derudover, så starter skat idag på 1. Teoritime til kørekort da han til foråret går selvstændig. Det bliver virkelig spændende, og jeg støtter ham fuldt ud i at han vil starte op for sig selv! Synes det er super cool og på sigt bliver det rigtig befriende! Og jeg ved han er en rigtig dygtig maler og utrolig dygtig til mange forskellige ting inden for faget, og ikke at glemme at han har mange rigtig gode kontakter.
Så det blir cool!! Og så får vi biiiiil
Wuhuuuu...

Og i morgen kommer vores nye hårdehvidevare - wihuuuu :-) blir så lækkert!

Manja i aktion på fritidshjemmet
Manja med lilla taske















Og manjas selvportræt - tog det til forældremødet på skolen igår (hvor jeg både blev valgt som 1 af de 2 kontaktpersoner og 1 af 6 trivselsforældre)







Og mors træningsmave



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar