torsdag den 22. august 2013

Dagen med et barns øjne

"Manja, hvordan er din dag gået?"
Svar: "jeg løb 4 runder rundt i skolegården i morges inden mappetid".
Vi lavede lidt lektier og var i gymnastiksalen hvor vi hørte musik og dansede. Men der der gummibamse sang gør mig lidt bange og så tror jeg der er en gummi bamse i skolegården"
Det var en god madpakke dag - og vi hørte også Ghannam style.
Jeg legede med Blerta fra klassen og mor, vi skulle ikke aflevere de der trafik opgaver før på mandag men nu har vi jo lavet dem.
Jeg spillede også et spil og..."

Elissa, hvordan har din dag været?
"Zigga tegnede på min arm- SE"!
Og vi fik gulerødder, kartofler tomatsovs og fisk og tomatsovs og kartofler (ja, gentagelse).
Jeg sov men ville ikke sove og lå bare og slappede af for jeg er en stor pige mor.
Kan vi gå i Nørrebro Parken i morgen? Jeg vil gerne på legepladsen. Jeg slog mit knæ, SE.

Haha sådan snakker mine børn - fra alle vinde bliver der talt, men det er mægtig underholdende!




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Du har nogle søde unger kære Nina ;)

    Miniklub.dk er koden de næste 6 dage; qye82jjt og mailen er anna-warrington@hotmail.com
    Jeg afmelder den på tirsdag for at være sikker på ikke at skulle betale :p

    SvarSlet
  2. Tak hahaha:-)
    Og tak, det blir Manja glad for at ku spille i weekenden

    SvarSlet