fredag den 16. august 2013

Når lort er lykke

I igår skulle vi op til Nana og fejre hendes 24. Fødselsdag.
På vej derop begynder elissa at lave lort - en hård en.
Hun begynder at græde sådan inderligt og vil ha at jeg fjerner resten men kan konstatere at der stadig er noget på vej ud men at det sidder fast og hun vil bare ikke presse.
Jeg lukker døren til Nanas værelse - Elissa vil kun ligge ned og skriger/græder at jeg skal fjerne lorten- hvilket er umuligt!
Jeg taler stille til hende og siger til hende at nu tager vi ren ble på, rejser os op og får den sidste lort ud.
Og det der sker nu er virkelig svært at forklare men det bånd der var mellem os dér, er ubeskriveligt!
Hun rejser sig og klamre sig til mig som en KÆMPE krammer og så presser hun bare derud af og sagde blandt andet "pas på mig mor" og "hold mig" og så fik hun det sidste fra systemet ud ved fælles hjælp - rolige ord fra mor og gå på mod fra pigen selv :-)svært at forklare men det var en virkelig dejlig MOR-følelse! ❤❤❤❤❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar