lørdag den 17. august 2013

Lørdag

I nat kl 03 SKREG Elissa op - SHit et chok Kenney og jeg fik! Jeg rejste mig uden at sige noget og idet jeg kommer ind er Elissa på vej ud og vi skriger begge pga chok hahaha.. Så vågnede manja også og så ville de se tegnefilm. Jeg tændte men tror de faldt i søvn efter 5 minutter :-) Elissa havde drømt at der var vilde hunde under sengen...

Nå, kl 7:15 vågnede Elissamusen så jeg stod op med hende og en time efter stod manja op.
Skat var til sommerfest igår og var hjemme ved 02 tiden så han sov til 9:30.

Så spiste vi morgenmad og har bare haft slappedag. Julie fra 4. Sal var lige nede 1,5 time og lege og spise pandekager og så sov Kenney og jeg skiftevis til middag :-)! SKØNT! Og tiltrængt! Manja gik også i Manja-hjørnet idag i 2 timer med mors hørertelefoner og mobil og lå i sin seng og så film på netflix :-)
Så var ungerne lidt i gården og lege her til aften.. Så de lige kunne få bare en smule luft.

Nu står den (åbenbart) på fodbold ... MEN jeg skal snart ha trumfet Desperat Housewifes igennem haha..

Shoppede ny garderobe til Manjamusen idag 900 kr for alt dette - i love H&M!!! ❤

Fleecejakke



2 par sko





Cardigan


Kjole


Strømpebukser









Og til mor her - leggings og oversize sort strik





Så har jeg vasket tøj, ryddet op og nu slapper jeg på sofaen. Ungerne skal snart i seng.. Og så er der en ny dag i morgen.

Der står den på træning og ungerne skal op og lege hos Julie.

Det heldigvis en uge uden det vilde vi går i møde. Vi har fri mandag og der skal vi ha købt ny ovn, emhætte og ny vaskemaskine... Og ud og spise frokost.

Og så ser jeg frem til sidste weekend i oktober hvor min skønne søster har tilbudt at passe ungerne en hel weekend - så vi er igang med at finde ud af hvor vi ka tage hen. Gid vi havde et sommerhus eller noget hvor vi bare ku tage op og slappe af en HEL weekend!! Nøj man er udkørt efterhånden. ! Det sgu hårdt ..
Nu går skolen igang snart - 2 ugers tid.

En måned med skolestart for mit vedkommende, 2 x fødselsdag for Elissa.

Hele den dejlige familie d 8. September til det helt store fødselsdagsbord med 2 slags boller, pølse/oste fad, frikadeller almindelige og kyllinge med hjemmelavet kartoffelsalat, pirogger med ost/skinke, frugt/grønt, kager - blandt andet disse havde jeg tænkt mig
Jordbær cheese cake på
Mazarinbund


Og tiramisu lagkage med hindbær



Og muuuuligvis også denne chokolade-lagkage



hjemmelavet marmelade og hvad jeg ellers finder på. Og så hele børnehaven (eller bare grædhoppestuen) på selve dagen d. 24. til rosinboller og pizzasnegle og bananmuffins til
Dessert :-)
Og så er der altan-fest hos Pernille, middag med arbejdet fordi Marianne går på
Pension og barnedåb :-) så en masse dejlige ting i vente.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar