søndag den 25. august 2013

søndag

 
søndag du skønne søndag!!
Klokken er 13:04, Elissa er drættet om på sengen efter 5 timers leg i form af dans, tegnetid, perler og udklædning. Manja ligger og ser film på min mobil, skat er til træning og jeg nyder roen på sofaen.

Skat og jeg vågnede 7:30, dejlig veludhvilet og bedst af alt- ungerne sov 30-60 minutter endnu.. så vi kunne ligge og se lidt Tv inden dagens larm trådte igang hahaha..
Skat hentede morgenmad og efter maden lavede jeg lidt klar til Manjas madpakke denne uge. Der blev kogt kikærter (ligget til udblødning hele natten), lavet mini pizzaer og kogt pastaskruer


 
i mens støvsugede skatter og ungerne ryddede op på værelset.
 
og så trænede jeg 45 minutter.
Der blev bokset, løftet vægte, lavet squats med 14 kg vægt og maveøvelser og skat beordrede mig 4 minutters "frikadelle" som er planken normal og på hver side - 30 sekunder pr. side frem til 4 minutter - NØJ dét er hårdt! rystede helt vildt i kroppen efterfølgende..
 


 
 
Når skat kommer hjem tager Manja og jeg ud og handler.
Sarah kommer her i morgen i stedet for at jeg skulle derhjem for Kenney er nødt til at arbejde til sent i morgen fordi han skal have fri torsdag pga. håndværkere der kommer og sætter de nye ting op :-)
 
Her er min indkøbsliste til hele ugen (mandag-fredag) - både madpakker og aftensmad:
mandag: clubsandwich på rugbrød måske med lidt stegte kartofler
tirsdag + onsdag: lasagne med salat
torsdag + fredag: kylling i karry med ris
 
Fakta:
pære med lille fatning
rosiner
skumklude
bleer
cherrytomater
smør
skyr
3 x øko mælk
3 x agurk
øko æg
rugbrød
1 pk. øko oksekød
hakkede tomater
tomatpure
mini majs
opvaskemiddel
kartofler
 
Netto:
stor pk. kyllingefilet
pastaskruer
spegepølse
vindruer
3 pakker bacon
hel kylling
kokosmælk light
5x æbler
5 x bananer
gulerødder
2 ds. tun
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar