torsdag den 31. januar 2013

Ugen lakker mod enden

Torsdag - puha WHAT a Day. Den har været lang synes jeg.. Har været i skole - lektion 2. En hel dag om innovation og dens betydning.
Så da jeg var hjemme kl 16 var jeg godt træt.



Skatter og manja har Haft fridag - manja skulle have en forkælelsesdag så de tog i biffen og så de Eventyrlige Vogtere efterfulgt af besøg i BR og i Disney butikken hvor de tegnede tegninger til mor. Manja farvelagde en askepot og skatter en Buzz lightyear hahaha...

Mandag var jeg til Personaleseminar hvilket var rigtig sjovt og hyggeligt.
Tirsdag var jeg på 1. Hjælpskursus hele dagen hvilket var super godt!

Jeg har aldrig fået et sådant kursus før så jeg slugte informationen til mig og gjorde alt der blev bedt om.

Igår blev der læst lektier på livet løs og idag skole.

Imorgen har jeg fri/arbejde hjemme.. Og så til min fasters fødselsdag kl 18.
Lørdag skal skatter på arbejde fra 9-18/19 stykker med Kamper .. Michelle kigger forbi et par timer om formiddagen og når Elissa sover skal der læses næste torsdags lektier + der skal forbedres oplæg om servicedesign..

Søndag skal vi til Sandras 65 års fødselsdag på en cafe i Ballerup kl 11 :-)

Næste uge skal jeg koncentere mig om lektier og onsdag kommer de skønne tøser fra jobbet hjem og spiser - Emine, Rikke og Charmie.. :-)


Manja har leget designer idag



-
Og vi lavede burgere



Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar