torsdag den 17. januar 2013

Egoistiske danskere

Jeg synes at vi danskere bliver mere og mere egoistiske!

Sidder lige nu i bus 18 (har lige fået en siddeplads) men forinden var der umuligt at få en plads til trods for at der var massere af ledige pladser - MEN folk sætter sig yderst og sørger for absolut ingen øjenkontakt når man søger den for at få den inderste plads.

Nogen lægger deres taske andre sidder meget bredt og læser deres morgenavis...

Egoistiske assholes!!!

Jeg gik hen til en dame - en nu meget fornærmet dame der sidder ved siden af mig - og spurgte om hun ville være sød at rykke sig - hun IGNOREREDE mig!!
Så sagde jeg igen "undskyld vil du være sød at rykke dig tak" så rejste hun sig uden at sige noget så jeg kunne kommer inderst at sidde.

Hvaaaa.. Er folk bange for ikke at kunne komme ud fra den inderste plads? Kommer aldrig til at forstå det!




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jeg er helt enig! Folk er blevet så egocenteret! Det er også tit at jeg ser unge sidde der hvor de ældre bør sidde i bussen eller når folk kommer med børn, så rykker de sig ikke! Det er sååå uhøfligt! Man dør jo ikke lige over at sidde ved siden af et andet menneske og hvis man ikke kan klare det må man jo anskaffe sig en bil :(

    SvarSlet