onsdag den 16. januar 2013

Min fars fødselsdag


Min lille far fylder 59 år her d. 26. Januar.
I den forbindelse holder han middag for de nærmeste - vi bliver 12 flere har han ikke plads til .. Mig kenney og ungerne, min søster og hendes kæreste og så min faster hendes mand og "Lille" fætter og så min fætter og hans kæreste.

Han har spurgt om jeg ikke vil hjælpe - og selvfølgelig vil jeg det!

Jeg skal stå for desserten så laver brownie med valnødder og så is og frugt til.

Der bliver ingen forret - det bliver champagne og snacks og så mørbradgryde til hovedret med svinemørbrad , kalvelever , bacon, pølser, champignon osv.. Og så med ris og salat til og så bager jeg grovflute med græskar.

Så skal der pyntes borde med fine servietter og gøres klar :-)

Vi (søster aske kenney mig) køber gavekort til en restaurant (Manfreds) på 500 kr og så køber jeg en bluse fra ungerne tror jeg.

Glæder mig til at hjælpe ham.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar