fredag den 11. januar 2013

Dagens mad

Idag har jeg desværre haft ret travlt så har ikke nået de mellemmåltider jeg plejer :-(

Imorges nåede jeg kun en smoothie - vågnede lidt sent



Mellemmåltid
Et par gulerødder

Frokost:



Så var der jubilæum fordi Finanstilsynet fik sit navn for 25 år siden så der blev Disket op med alle mulige lækkerier som jeg IKKE skulle spise og som
Jeg heller ikke rørte - der var blandt andet
Åhhh det var fristende


Spiste 4 pindemadder (2 med frugt 1 med laks 1 med
Tomat og ost)










Aftensmad idag nudler med okse filet i stimler gulerødder hvidløg chili peberfrugt champignon




OG dessert : PROTEIN muffins som er ganske OK faktisk- MEGA sundheds kage!! Brugte lidt ekstra af protein pulveret ..








Senere snupper vi et glas vin og et knækbrød med kanel :-)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar