lørdag den 12. januar 2013

Livstil

For bare 3 uger siden kunne jeg ikke gå ud og handle ude. Der røg en eller anden form for "klam" ting ned i kurven.
For 3 uger siden havde jeg ikke kunne holde mig fra brød, slik kager osv hvis nogen serverede det.

Idag har jeg slet ikke lyst!
Eller altså jo - tænker stadig på MARABOU eller anden lækker chokolade men jeg køber det ikke.

Har 1 synde dag om ugen- her skal det ikke forstås at der skal voldædes eller noget (ik hver gang) men fx på tirsdag når jeg og skat skal i biffen har vi begge vildt lyst til Burger King - Så det skal vi :-) !

Jeg skal også understrege at jeg IKKE er på kur!
Det at spise sundt og ikke proppe hovedet med en masse kulhydratet er jo det rigtige for kroppen.
Det fedt der fx sidder rundt om maven er jo det farlige fedt og absolut ikke sundt at være "i besiddelse" af..

Jeg har faktisk bare valgt at ændre livsstil - lære at sige "nej tak" til alt det usunde.

Jeg er ikke fanatisk - det er ikke sådan noget med at jeg ikke MÅ spise noget og der er plads til at spise noget lækkert hvis det er!

Det er simpelthen fordi jeg gerne vil stråle af sundhed. Min vægt er egentlig OK - egentlig er en sund vægt for mig med min højde 54 kilo så det er kun 2,5 kilo fra .. Men vil gerne lige ned på 52-53 kilo som stadig er en sund vægt og ikke tæt på at være noget overdrevet.

Jeg skal have strammet kroppen op - den viser stadig tegn på 2 graviditeter så nu skal det være!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar