søndag den 20. januar 2013

Mad

Idag har jeg ikke spist helt efter bogen - men heller ikke spist meget.

Skønne skønne hamza var forbi til mini brunch hvor jeg spiste halvandet rundstykke med ost og så frugt...




Det mættede helt vildt - nok fordi min krop er blevet vant til meget sund mad.

Så har jeg drukket lidt mælk og ellers ikke rigtig noget..

Men så fik jeg et godt stort måltid her kl 17.30

Stort salat - oksefilet som kenney lavede det runde bøffer og lidt ovnbagte fritter med peber og chili .


Har trænet lidt idag - 2 x 75 og mavebøjninger 3x 15 armbøjninger .. Skulle læse lektier idag så kunne ikke nå mere.

Skatter har været på arbejde og ungerne og jeg har bare hygget.

Imorgen skal jeg have cornflakes til morgenmad.
Gulerødder til mellemmåltid
Frokost : grønt og kød
Mellemmåltid en nupo bar 99 kcal
Aftensmad hjemmelavet tomatsuppe med hjemmebagt flute med græskar

Aftensmaden denne uge står på :
Imorgen tomatsuppe
Tirsdag: ska kenney og ungerne ha fisk - jeg ska i bio
Onsdag: kyllingesalat med spelt
Torsdag: stegeben med salat til
Fredag: pastaret med oksefilet
Lørdag: til fødselsdag hos min far
Søndag: hel kylling med grøntsager

Imorgen skal der trænes baller/lår og mave
Onsdag skal der trænes arme og en løbetur
Torsdag løbe en aftentur og trænes mave
Lørdag trænes numse og arme



using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar