tirsdag den 1. januar 2013

1. Dag..





I det nye år..

Og hvordan gik aften igår?

Ikke som jeg helst ser en nytårsaften.. Det var rigtigt hyggeligt hos Pernille med god mad og grin- kl 23 tog kenney og jeg til Bellahøj hos nogle af Kenneys venner.. Stille og rolig hygge- Hamza kom og så fulgtes vi hjem kl 03.30..

Ville egentlig gerne ha været hjemme med ungerne ...
En nytårsaften for mig skal holes ét sted! En god flok mennesker (10-12 stykker) - 3 retter - hop fra stolen kl 00- og fest på stedet... Sidst vi havde en sådan nytårsaften var nytår 2009/10 herhjemme, 8 stykker - lækker mad- lidt gæster senere og fest til den lyse morgen.

De sidste 2 år har vi holdt nogle super hyggelige nytårsaftener herhjemme med venner og børn og ærligt, så glææææder jeg mig allerede til at fejre det med dem næste år og er faktisk ked af jeg ik holdte med dem i år!!
Jeg er mor nu og kunne mærke at mit hjerte ikke var helt med når ungerne ikke var med! Jeg savnede dem!!!

Men tak til alle igår og tak for en dejlig aften!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar