lørdag den 19. januar 2013

Date

Idag var min skat og jeg på date - fnis.
Min skønne søster kom kl 12 og så drog vi ned mod 5A og ind mod byen.

Vi gik roligt op ad strøget og kiggede lidt og så en tur på Burger King som jeg har glædet mig til heeele ugen!

Her bestilte jeg en crispy chicken menu med Cola Zero, fritter og ketchup.
MUUUUUMS!! Dårlig samvittighed? Lidt! MEN, har spist SÅ sundt de sidste 2 uger så det er satme ok!

Videre til biffen hvor vi skulle se Gangster Squad - vi blande en smule slik og købte popcorn og Fanta Zero.. Spiste ikke særlig meget af hverken slik eller popcorn- men lækkert var det!



Filmen var MEGA fed! Den vil jeg klart råde alle med forkærlighed til fede gangster/politi film at se!!!
Genial!!! Vi kedede os ikke på noget tidpunkt, fed handling og MEGA fede skyde scener!

Nu vi hjemme i vores varme bolig. Elissa løber rundt inde på
Værelset og Manja og Kenney sidder nede på gulvet og spiller et spil der hedder Animal School som er vildt godt og lærerigt!

Skal ikke ha mere i mad - har helt overskredet mit madforbrug idag haha skal have frugt senere - men puuha er stadig helt proppet!

Imorgen skal skatter på arbejde med Kamper og søde Hamza kommer herop til mini brunch kl 10.30.. Bager rundstykker og laver æggesalat, så er der leverpostej hamburryg kylling pålægchokolade og ost - så juice Kaffe og te og så melon og druer.

Når hun er gået, Elissa sover og Manja slapper af, skal jeg ha læst de sidste lektier.
Igår blev der mærket op i de 2 første kapitler - så nu lyser det med gule og grønne farver i bogen- LOVE IT!!

Glæder mig sgu - det allerede på torsdag!

Mandag skal jeg over og ha lavet fine negle.. Har købt et værdi bevis til en lille biks ovre i Kronborggade - norm pris 450 kr jeg har givet 186 kr!!! GLÆÆÆDER mig.. Gele negle tip mor her. Det skal jeg kl. 14 så flexer kl 13.30..
Tirsdag skal jeg i biffen med min Goeste og se De Urørlige og en tur på Den blå Hund.

Torsdag skal jeg i skole og senere bage muffins for søster som skal dele ud på sin praktikplads fredag hvor hun slutter.
Fredag skal jeg bage brownie og flute til fars fødselsdag og ud og købe gave.
Lørdag fødselsdag hos farmand og søndag en tur over til Helene med Elissa og lege.

Så ja - en uge full booket!

Nu vil jeg hygge med de andre -
Elissa sidder her og hænger på
Mig hehe


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar