torsdag den 18. august 2011

Vintertid...

Ja.. om vi vil det eller ej - så står det varme tøj snart for døren :-(

Og der skal jo købes en del alligevel..

Til Elissa:
Vi troede at vi havde flyverdragt til hende men det er en størrelse 92- så den kan hun først bruge næste vinter, men hun ønsker sig en af de her af morfar i fødselsdagsgave - den øverste er en Ticket to Heaven og den pink er en MOLO..




Sko har vi til hende, Manjas gamle lækre sorte vinterstøvler så det er bare helt perfekt!
Elefanthue har jeg lige købt til hende over TS en helt ny en.. så skal hun bare have vanter..

Til Manja:

Hun har heldigvis sin lækre Molo flyverdragt fra sidste år som hun stadig kan passe

Støvler skal hun ha, og jeg har forelsket mig i disse Eccostøvler:







Så skal hun have ny hue, vandafvisende vanter og halstørklæde samt varme sokker..



Kenney:
Tror han skal ha nye vintersko... og hue!!!

Mig:

Jakke har jeg og hue og halstørklæde
og så skal jeg ha støvler og har forelsket mig i de her Timberlandstøvler til 1200 kr dem må jeg bare eje!!!




Elsker nu vintertiden - synes det er hyggeligt! Men det skal bare ikke være alt for dårligt vejr...



Uh og så solgte mor her lige for 700 kir på Trendsales igår!!!! Det jo for sindssygt!!! Og mangler yderligere en godkendelse fra en køber på 390 kr :-)



Idag har jeg først fri kl 16 - suk, 1 ½ time til.. så skal der hentes børn for Kenney skal forbi Flügger efter arbejde.. hjem og lave aftensmad mens Manja får lov at blive ende i gården - for hun er blevet en stor dygtig pige der godt kan det selv:-) Det er virkelig bare SÅ hyggeligt når hun så kommer hjem og banker på døren og siger "Nu gider jeg ikke være nede og lege mere"! og så skal der slappes af! Imorgen skal skatter tattoveres så jeg skal hygge med mine dejlige piger og min dejlige lillesøster.. vi skal have krydrede kyllingelår og nachos :-) dropper lige madplanen imorgen :-)


HOV!!! Har da helt glemt at fortælle at Elissa er begyndt at gå!!!!! det er snart 2 uger siden hun i vuggestuen tog sit første skridt! Og nu går hun bare derudaf :-)


Igår da vi hentede hende fortalte Martin, pædagogen" at hun havde været ved at blive kvalt i et stykke blomkål.. de havde heldigvis reageret hurtigt haft hende oppe og vende og puf, ud igen med det stykke kål!!!


Apropos vuggestue, så får vi bare kun dejlige ting at vide mht. Elissa. Hun er dejlig glad, aktiv, spiser enormt godt, er god til at lege med de andre børn :-)


Nå, rigtig god weekend så opdaterer jeg mandag om hvordan vores "en forkælelsesdag til vores store pige" går på lørdag :-)


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar