onsdag den 17. august 2011

Igen lidt nyt kluns til Elissa fra TS og sjov kommentar fra Manja



Sidder med spænding og venter på Elissas nye tøj og sko som jeg købte til hende i sidste uge på Trendsales.. det altid spændende at se om det er i den stand man ønsker..
Men her er det jeg har købt:

Helt nye Nikesko, købsprisen var 350 jeg har købt dem for 90 kr!!


Molo heldragt - normalprisen på denne er vidst 290 kr.. jeg har købt den for 80 og den er ikke brugt særlig meget!

Katvig sæt - norm. prisen for bodystockingen er 180 og omkring de 200 for bukserne.. har købt hele sættet for 65 kr!
og gummirøjserne er fra mærket Celavi - nyprisen ligger på 199,95 jeg købte dem for ikke mindre end - 25kr!!!! Så har jeg også købt en Holly's bodystocking for 30 kr..



Nå, ej igår puttede jeg Manja og tog Elissa ud som var spræl vågen.. jegsagde til Manja at jeg ville ligge Elissa ind når Manja var faldet i søvn,.... så gik der 20 minutter så kalder Manja nede fra værelset:


"Mooaar..jeg sover nu , nu kan Elissa godt komme ind" Hahaha ja selvfølgelig! haha...


Nå, men nu nærmer weekenden sig med raske skridt! Hvor er det egentlig rart at have weekenden at se frem til.


Lørdag skulle vi egentlig have været til gårdfest ovre hos Peter og Sarah men jeg vil slappe af oven på hele denne oplevelse og vi har derfor valgt at få Elissa passet af farmor og så skal vi have en max hyggedag med vores ældste prinsesse! Vi skal en tur i biografen i Lyngby, Kinopalæet, og se Orla Frøsnapper og efterfølgende ud og spise :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar