torsdag den 4. august 2011

Så blev det virkelighed igen...

kl 05.00 ringede mit nok så fine mobile vækkeur - snoozede det 10 minutter men 2 minutter efter ringede min kære mands ur så.. så vendte os begge om på siden, men heldigvis for snooze ringede det jo så igen 10 minutter efter...

Op stod vi begge 2, jeg hoppede i bad mens Kenney pakkede sin taske og lavede kaffe og te så vi lige kunne side sammen 15 minutter inden han skulle ud af døren med kurs mod Lyngby hvor han skulle samles op af sin kollega Bjarne...

PUUUUHA hvor var man tidligt oppe!!!! Men det var faktisk rart. Stille og roligt kunne jeg tulle rundt, gøre mig i stand, lige fjerne lidt legetøj opvask og en enkelt sok der lå og flød inden Elissa vågnede og kom i tøjet og fik havregrød, som hun her til morgen synes var rigtig hyggeligt og grinede rigtig meget - bøjede hovedet helt baglæns hver gang hun havde fået en bid havregrød i munden, for at se ud af vinduet hihi...

Nå, kl 7.00 vækkede jeg Manajmusen, som bestemt ikke gad op! Hun fik kæmpet sig ud af sengen og lagde sig straks ind i sofaen og kommanderede at jeg tændte for noget tegnefilm... hun fik en rugbrødsmad i hånden kl 7.30 og der gik vi så over i børnehaven..

Pigerne var SÅ dejlige den måde i vinkede til mig idag, selv Elissa rakte hånden op og vinkede.. :-) og Manja kyssede mig farvel og sagde "Ha' en god arbejdsdag" :-) årrrh min mullergøj!

Nå, derefter gik turen 5 km afsted på cykel - mit hjul er møgfladt og cykelhandleren havde selvfølgelig ikke åbent.. men til mit held var det ned ad bakke meget af vejen - men jeg gruer lidt for hjemturen haha...

Hold nu op, det var mærkeligt at komme tilbage!!! Men samtidig føltes det også bare rigtig naturligt... har var ikke et øje da jeg kom, udover skønne Gina nede i receptionen.. så fik jeg lige en midlertidig telefon og en kalender..
Kl. 9 fik jeg så endelig en computer, de møder åbenbart ikke helt tidligt nede i det ITkontor - men som om det ikke var nok - så fungerede møget ikke, og Ebbe som kom og prøvede at fikse det for mig gik nærmest ud af sit gode skind for han forstod virkelig ikke hvad der var galt, så vi måtte hente mig en ny computer som jo så virker...

Men arbejde, har jeg ikke lavet noget af endnu der er kun 2 på arbejde idag på mit kontor alle har ferie, så det er nu meget dejligt.... jeg har siddet og lavet nyt mødeskema eftersom min kollega Bente har valgt at lave sine mødertider om, så nu ser mit skema sådan her ud:
Mandag 8-15
Tirsdag 8-16
Torsdag 8-15.30
Torsdag 8-16
Fredag 8-14.30
Så det er nu ok...

Så har jeg været nede og tjekke op på min Iphone, får den om 2-3 ugers tid,.. der er en masse sikekrhedsmæssige ting i det, så vi kommer ned på hold af 5-7 ad gangen .. men burde snart få en indkaldelse...
Har også kigget på mine nye arbejdsopgaver - har fået en opgave der UCITS som er en opgave der udelukkende foregår på engelsk.. lidt skræmmende for buisnesssprog er møg svært på engelsk men glæder mig nu til at lære det! Det er en opgave der består i at oprette en masse udenlandske investreingsfonde..
Så skal jeg tage mig af invereringsforeningers vedtægter, det er mig også nyt.. det har jeg så selv bedt om at få...

idag har jeg så fri kl 15... egentlig var det jo kl 16.00 men synes det var en tand groft! Så smutter om 2 timer :-)
Imorgen venter endnu en rolig dag - og MANDAG kommer alle tilbage..

Men faktisk rigtig rart at være kommet tilbage :-)

Tak for 1 års dejlig barsel Elissa, og tak til mine skønne veninder som har underholdt mig i min barsel :-) Og tak til min skønne mand som har kunne klare at mor her har været hjemme mens han skulle knokle osv... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar