tirsdag den 16. august 2011

Hvad mon jeg fejler?

Mandag morgen skete der følgende:

Jeg var i bad.. Kenney kom med et håndklæde og i det han åbner døren besvimer jeg.
Han når at gribe mig, jeg vender det hvide ud af øjnene, stopper med at trække vejret og begynder at ligge og ralle...

Pludselig kan jeg høre hans stemme "skaat skaaat" og jeg vågner op og hiver efter vejret meget længe... jeg havde været helt væk i 10-20 sekunder...

Får ringet til lægen kl 8.00 da de åbner og de beder mig om starks at komme! Jeg får tjekket blodtryk - som var ALT for højt. Min blodprocent blev også målt - og helt seriøst jeg plejer at bløde helt vildt når de prikker mig i fingeren - igår skulle de tvinge blodet ud af min finger!! Min blodprocent var meget lav..
Jeg fik tjekket reflekser, og i højre side var de svage i forhold til venstre side...
Jeg blev sendt videre ind til "De praktiserende lægers lab" - Kenney og jeg tog derind og jeg fik foretaget en "EKG" sådan en hjerte filihut hvor jeg fik sensorer over det hele...
Kenney gav mig så en rigtig dejlig dag efterfølgende for at få tankerne lidt væk... vi spiste frokost og gik i biografen og så SUPER 8 inden pigerne blev hentet..

Idag fik jeg så svar om at mit hjerte intet fejler... de udelukker også epilepsi.. det ikke mit syn..
HVA POKKER FEJLER JEG SÅ?

Skal til min egen læge igen næste uge og have tjekket blostryk osv igen... og så må de sgu tjekket mit hoved! For har konstant hovedpine!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar