tirsdag den 23. august 2011

Så der dem der ikke brude ha lov til at løbe!

Imorges da jeg var på vej over med pigerne i børnehaven/vuggestuen gik jeg og tænkte på at jeg skulle ud og løbe senere idag.. i det samme kommer der en af ungerne fra børnehavens mor løbende.. altså, motionsløb.. det også heeelt fair, MEN.. Hun vejer cirka 30 kilo for meget og bestemt ikke på den pæne måde, og så har hun verdens største slaske patter som bare klaskede ud over det hele da hun løb!!!! Ej føj altså.. og tror sgu også rumpetten klskede helt op i nakken på hende... Men fair nok - håber da for hende at der sker nogle resultater..

Selv har jeg downloadet en app til min telefon der hedder "Shape Up" SKIDE SMART!!!
Her indtaster man hva man vejer, hva man ønsker at komme ned på osv osv og hvor mange kilo man ønsker at tabe om ugen - jeg ønsker så 1 kilo om ugen.... så indtaster man hver dag hvad man spiser og hvad man dyrker af motion... så viser den bare alt..hvor meget protein man har fået og det samme med fedt og kulhydrater..
jeg må så kun få 774 kalorier om dagen... dyrker jeg så motion og taster det ind må jeg så, hvis jeg vil selvfølgelig, spise dét mere... SKIDE smart system..

igår så fordelingen således ud: - spiste 42 kalorier for meget.. nå..
Morgenmad: 103 kcal. = 1 pære
Frokost: 289 kcal = 1 ds tun i olie sammen med 1 tomat, lidt agurk, gulerødder og ½ stykke rugbrød hertil vand
Aftensmad: 470 kcal = cirka en 200 grams laksebøf, stegte gulerødder og ærter
Snack: 72 kcal. = æble
og så tastede jeg 30 min. gåtur, langsom ind da det er cirka det eneste motion jeg fik igår

Idag ser det så sådan her ud indtil videre:

Morgenmad:
1 skive fuldkorns hvedebrød til kontormødet = 89 kcal.
Frokost 362 kcal
1 skive rugbrød , ½ agurk, 1 tomat, 150 g gulerod, 20 gram tun, 20 gram laks pg 1/4 minimælk
Så cyklede jeg 15 min. herover i morges og 15 min. når jeg skal hjem her forbrænder jeg så 236 kcal.

så skal jeg løbe når jeg kommer hjem, ca 30 minutter her forbrænder jeg så 292 kcal.
Hva vi så skal have til aftensmad - det sørger Kenney for :-)

Så nu jeg igang igen ... igen.. haha..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar