lørdag den 27. august 2011

Nihola cykel og andre ting jeg gerne vil have væk fra min ønskeliste :-)

Niholacyklen kan vi nu fjerne fra vores fælles ønskeliste :-)



Kenney kom nemlig i tirsdags hjem med sådan en Nihola Family - en kollega som han har arbejdet for manglede at betale ham en del timer, og han fik så denne LÆKRE cykel som betaling - IORDEN SMAG DÉR!!!



Den er bare SÅ lækker, vi skal bare lige ud og investere i en y-sele og en hoftesele samt kaleche i armyfarver..

Det bliver bare meget nemmere at komme rundt i byen med den :-) Og så er den bare super nem at kører på!

Nå men derudover har jeg disse ting på min ønskeliste:

- Denne MAX lækre vinterjakke fra Canada Grosse til 5000 kr.. det er altså noget af en SJAT!!! også derfor jeg ønsker mig gavekort til Friluftsland! Skal enten have den i rød Beige eller army grøn
- Denne stilede DKNY taske til 1600 kr



og har også en masse andre ting på ønskelisten..


Nyt køkken!


Ny seng!


Nye bryster!


Perle øreringe


Nyt cover til min Iphone


Meyers Bagebog


ja og en masse andre ting :-)



I må have en rigtig dejlig lørdag allesammen


Jeg har lige siddet og arbejdet lidt mens begge piger tog en lur (Fik nemlig lov til at arbejde hjemme torsdag fredag da Elissa var sug torsdag så det var bare SÅ rart! og havde en opgave der SKULLE være færdig igår) Kenney er inde og blive tatoveret og jeg hygger med mine dejlige piger... vi ser Rappunzel = 2 på flugt MAX sjov tegnefilm..


Og imorgen skal jeg til Olivers dåb :-)


God weekend allesammen og velkommen hjem til olde Åge og Sandra som lige har været 2 uger i Tyrkiet i 40 graders varme - NIKS er SLET ikke jaloux !


Er der ikke lige nogen der invitere os på ferie snart :-)



MØS



Ingen kommentarer:

Send en kommentar