mandag den 22. august 2011

Kender i typen..



Ej, imorges da jeg kom ud af bussen henne ved arbejdet kom der sådan en "lys-håret" pige med MØG meget make-up hvide bukser hvid cardigan og jogging-sko - KENDER I IK DEM!!! Kan ik ha det!








Nå, men ja weekenden forløb desværre ikke som den skulle.. vi havde jo planlagt en max hygge-fokælelses dag med Manja men da hun fandt ud af at lillesøster skulle hjem til farmor og SOVE ville hun ABSOLUT ikke hygge med mor og far!

Vi prøvede ellers flere gange at overtale hende både med biograf Bakken og restaurant.. men intet virkede!!


Vi tog ud og afleverede pigerne kl 13 og tog en tur ud på Christiania og kiggede.. så stod jeg med min telefon i hånden og så blev jeg sgu bedt om at ligge den væk - dét må man sgu ikke.. paranoide fjolser!



Så handlede vi ind til dejlig mad, vi lavede den lækreste roastbeef med fritter og beanaisesovs til- MUMS!!!

Så tilsluttede vi os gårdfesten ovre ved Sarah og Peter og hyggede lidt.. og så sov vi "længe"inden Kenney tog til fodbold og jeg lige fik vasket og handlet inden tøserne kom hjem.. så hyggede vi nede i gården hele dagen og slappede af om aftenen.. og spiste dejlige roastbeefmadder til aftensmad - NØJ det smagte dejligt!!!!



Så har jeg fået købt en flyverdragt brugt på TS - en mikk-line der normalt koster mellem 600-900 kr til 135 kr!! Har været brugt 2 gange og Elissa kan alligevel ik bruge den næste år så en ny i fødselsdagsgave ville være fjollet. Det er denne her



På jobbet går det rigtig godt - fik desværre afslag idag på at starte på advokatsekretæruddannelsen på deres regning men min chef ville finde en anden uddannelse der kunne være relevant for det at arbejde i tilsynet...
Har møg meget at lave derinde pt så det er dejligt...

Nå, god uge allesammen.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar