lørdag den 9. marts 2013

Weeeeekend!

I LOVE IT!!!
UHhh det har været tiltrængt med weekend!

Havde møg travlt på jobbet igår for i onsdags havde jeg skrevet 88 sider af de 104 jeg skulle skrive (noget lovarbejde) så havde jeg computeren med hjem torsdag så jeg kunne arbejde men computeren lukkere bare "sort" op.

Igår da jeg kom på arbejde kiggede vores It afdeling på det men de kunne bare ikke redde den og det system jeg havde arbejdet i kan KUN gemme på ens skrivebord pga noget sikkerhed mellem vores og civilstyrelsens system...

SÅ jeg fik ny computer = alt mit arbejde var gået tabt!!! Så jeg sad til kl 15 igår for at få de 104 sider færdige for de SKULLE være færdige igår!
Puuuuha!!!

Nå, men vi hentede ungerne kl 15.40 igår og gik på legepladsen i HTøst og forsøgte at lave bål hahaha men pga den kraftige blæst fungerede det ikke - men godt farmand havde pakket boller og te




-
















Vi var hjemme kl 18 med pizzaer under armen haha det blir snart fredags vane haha. Men 2 pizzaer til 4 personer er jo ikke ulækkert - manja og jeg spiser 4 skiver hver, Elissa spiste 3 og Kenney spiste 5..

Idag har olde rita været til kaffe og boller. Hun havde små gaver med til ungerne- de fik en tegnebog hver, et hello kitty påskeæg, 2 bluser hver og noget malersjov.

Det var rigtig hyggeligt lige at have formiddags besøg.

skat er til træning og jeg har handlet:
3 liter øko mælk
1 pakke buksebleer fra änglemark
3 ds hak. Øko tomater
Tomater
Æbler
3 pakker kød (flæsk, skinkestrimler og kalvestrimler)
Kaffe
Sodavand
Rugbrød
Knækbrød
Og lidt pålæg




Der er lavet frokost klar til når skat kommer retur




Og når Elissapigen vågner fra din lur skal vi male med det de fik af Olde Rita.

Imorgen skal vi måske ned og fodre ænder med lidt gamle brødrester..

Ugen her står på:
Mandag: møde i vuggestuen

Tirsdag: hamza kommer til mad og så tager vi i IKEA når skat kommer fra træning kl 19.

Onsdag: skal kenney og jeg ud og bowle og spise :-)

Torsdag: til min farmand og spise

Lørdag: skal ungerne sove hos farmor og skat og jeg skal bare nyde roen, spise noget god mad og bare SLAPPE AUF!

God weekend alle :-)
using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar