mandag den 4. marts 2013

Mandag

Ja, så blev det igen mandag og jeg lagde dagen ud med at sove en hel time over mig!!! 6.30
Vågnede jeg af at Elissa kaldte "moar" - jeg synes det var lige lovlig lyst, kiggede på uret og så hvad klokken var! Pis..
Op i bad, ungerne i tøjet, smørre en gulerodsbolle til ungerne med smør og så ud af døren kl 7.15.

Da vi så er nået halvvejs opdager jeg at jeg har glemt manjas overtræksbukser derhjemme - jo tjak, hjem igen.
Vi var så i børnehaven kl. 7.34, der blev vinket farvel og afsted på arbejde kom jeg - var der 8.01!

Der har været monster travlt idag! Skulle ordne en masse årsrapporter og revisionsprotokollater, kopiere et nyt lovforslag i 6 eksemplarer á 315 sider som så skulle bindes i omslag.
Jeg skulle hente kage fordi vi i kontoret har afsluttet et kæmpe stykke lov arbejde så jeg var en tur forbi Bosses bager og købe en lækker chokolade/mandel kage og en lækker lækker kanelstang! Dog uden at spise noget af det .. Havde ikke rigtig lyst - ja det lyder MEGET mærkeligt!

Jeg fik også talt med David, lederen i Humlebien.
Vi havde en super god dialog og han har fået mig til at føle at det faktisk nok skal blive super godt!

Han fortalte om alt muligt, og fortalte om hvilken skolevej de kommer til at gå osv. Det skal nok blive super duper!

Jeg skyndte mig ud af døren 15.30 fordi vi jo skulle til
Møde i vuggestuen kl 16 - men NEJ det var jo først NÆSTE mandag. Floooot Nina!!

Af mad idag har jeg spist en halv gulerodsbolle til morgenmad

Lidt frugt og nødder til snack



Salat og kalkun til frokost




Så har jeg drukket et glad mælk, 2 glas vand og 1 glas cola Zero

Til aften lavede jeg en lækker tomatsuppe på økologiske lækre lækre tomater med hjemmelavet brødtern








Salt olivenolie peber hvidløg














OG så har jeg lige fundet en opskrift på en kage jeg vil bage næste fredag
Oreo-skumfidus kage

Ihhh MUMS!


using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar