mandag den 18. marts 2013

Vi prøver igen

Altså, at spise sundt! Overskriften kunne godt misforstås haha..

Til morgen spiste jeg en skål skyr med æbler



Til mellemsnack



-
Frokost




Mellem snack 2 var en lille italiensk bolle fra Torvehallerne

Aftensmad:
Rester af paprikagryde fra sidste uge som røg i fryseren- der var også noget kartoffelmos så det hele røg i et fad og så i ovnen og blev en lækker form for kartoffelsuppe faktisk :-)

Senere skal jeg have mig en smoothie med skyr og blåbær.

I morgen skal vi have enten kylling i karry eller kyllinge suppe med nudler og grøntsager.. Så laver vi til 2 dage og så spiser vi hos farmand torsdag :-)

Fredag-søndag ved jeg ikke endnu men har planer om at kigge mine mange kogebøger igennem og finde på noget lækket - opskrifter skal
Nok følge :-)



Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar