torsdag den 28. marts 2013

80/20

Fra lørdag når jeg får mine Acaibær starter jeg igen.. Igen... Igen ...
Ej, vi rejser jo om 2,5 måned, sååååå ja - bikinikroppen skal være klar.
Så fra lørdag tager jeg 2 uger uden : brød - også rugbrød, slik, minimalt med frugt, ris, pasta, og mejeriprodukter ..

Så i 14 dage skal min kost bestå af:
Vand, vand og vand

Morgenmad:
Smoothie på mandelmælk, 1 banan og 2 dl bær eller ærter med kogt kylling eller suppe med kylling eller tun

Mellemmåltider : fx. riskiks med tomat på eller 1 gulerod og 10 hasselnødder/6 mandler/4 valnødder eller en skive Parmaskinke med en skive salat eller en kokosbolle eller agurkestænger med avokadodip

Frokost: tunsalat, kylling med en masse grønt, eller andet kød og grønt

Aften : gode supper, kød kød og grønt

HÅÅÅÅBER jeg ka holde mig fra alle de gode ting! Spændende at se hvad jeg spiser på søndag til påskefrokost/fødselsdag


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar