søndag den 10. marts 2013

Eksamen

Jeg er begyndt en smule på min eksamensaflevering..
Jeg havde egentlig valgt at skrive om "Den digitale folkeskole" men har fundet ud af at der er en del i klassen der har valgt at skrive omkring det emne så jeg hoppede lidt videre.
(Lidt æv når jeg havde fundet en del materiale)...

Er nået frem til at jeg skriver om økonomistyrelsens projekt Rejsud som de vandt en specialpris for i 2010.
Det er et system vi bruger på arbejdet så det er ekstremt relevant for mig at skrive om.

Det skal fylde 50 sider.. Puuuha.. Men det skal jo nok gå. Nu vil jeg dog lige se hvad jeg kan skabe sammen af materiale inden jeg sådan endeligt tager det valg - min backup bliver E-boks projektet som jo er ret relevant i og med at det bliver obligatorisk at have en Eboks fra 2015.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar