onsdag den 20. marts 2013

Man ved man er morgentræt når man

.. Gør følgende:

I morges gjorde vi os klar, Gik ud på opgangen, tog sko på .. Så bar jeg Elissa ned ad trappen fordi hun havde en bolle i hånden - og den må hun ha' været meget optaget af - for først da vi kommer ned i gården og jeg stiller hende ned på jorden råber hun "moaaar, jeg har ikke sko på.." Hahahaha var færdig af grin!
Der i den kolde sne, stod lille Elissa med sine små lille sokkefødder i den hvide sne!

Hahaha op igen og på med skoene!

Ved ikke lige hvor min hjerne har været her til morgen hehe.

Har haft en travl dag på jobbet, der har været møder, jeg har skulle ordne en hel masse plus afslutte nogle ting eftersom jeg jo går på ferie på fredag wuhuuuu!

Imorgen står den på skole SUK!

Idag hentede jeg ungerne som sammen sad og hyggede med afslapning med alle de andre børn, knækbrød og historie




Så har vi bare leget og det TV herhjemme..

Af mad idag har jeg spist:

Frugtsalat til morgenmad


Lidt nødder i løbet af dagen

Rugbrød med leverpostej og bacon plus salat til frokost


Og så kylling i karry med ris rester fra igår

(Dette billede er fra igår hvor det så var salat og kartofler og ikke ris)





I ferien skal vi:

Søndag kommer Hamza til tegne hygge og film

Tirsdag: ud til Milla med ungerne

Fredag: til hygge ude hos Svigermor
Søndag: til fætter Alex" fødselsdag og påskehygge ude hos Lone :-)

Så en dejlig afslappende ferie som er yderst tiltrængt! Skal også skrive lidt opgave..

Har fået skrevet lidt så det er fint :-) det skal nok blive godt!

Imorgen skal vi hjem til min farmand og spise hjemmelavet pizza MUMS!
Fredag skal vi ned og leje film og lave hjemmelavet vafler på mit helt nye vaffeljern



Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar