fredag den 22. marts 2013

At skrive eksamensopgave

Jeg skal jo aflevere eksamensopgave i maj..
HELDIGVIS har skolen netop vedtaget at vi ikke skal skrive 50 men blot 10 sider / hvilket nu betyder at jeg skal begrænse mig meget hvilket jo også er en kunst.

Hold op, når man ikke har skrevet opgave siden 2007, hvor jeg afleverede min Case omkring EDH (elektronisk dokument håndtering) som Danmarks Statistik (som jo var mit elev sted) var igang med at implementere.

Denne gang graver jeg dybere ned i hvordan man kan gøre et system som forældre Intra et mere brugervenligt og innovativt system. Også eftersom at KL (kommunernes Landsforening) vil
Have st 90#% af skolerne skal
Kommunikere digitalt fra 2015. Så
Kræver det altså nogle retningslinjer for både lærere og forældre.

Så ja det er spændende.. Har fået skrevet små 4 sider indtil videre..


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar