torsdag den 7. marts 2013

Hygge onsdag

Igår skulle Hamza og jeg ha været hos Camilla men det blev aflyst fordi Camilla havde for meget at se til mht. Skolen.

Istedet tog jeg hjem til hamza til nogle timers hygge.

Vi spiste dejlig mad, fiskedunser, broccoli, råkost og søde kartofler
MUMS det var lækkert!














Bagefter sad vi bare og talte, drak te, så TV med "halve" øjne og ordnede negle.. Fik filet og ordnet neglebånd og hamza lagde lak på






Jeg gik hjem kl 21, skat havde tændt stearinlys og ungerne sov tungt. Så så vi nogle afsnit af Breaking Bad - ihh total yndlings serie!

Skat havde hygget med ungerne, de havde spist boller og gulerødder/agurker til aftensmad, hygget med film og musik og læst bøger.

Han havde slukket alt lyset og tændt små stearinlys over det hele og så havde de bare slappet af.

Manja var lige en tur på legepladsen med Hilda efter børnehave i 30 minutter hvis hun lige fik leget den sidste overskydende energi af.

I børnehaven havde hun været i "storegruppen" og brokker sig over at opgaverne havde været alt alt for nemme "mor vi skulle bare tegne ansigter og tælle" haha.

Idag er jeg i skole
Og efter skole skal jeg ud og købe barselsgave til Pia fra mit arbejde..

Så skal vi bare hygge.. Vil lave hel kylling i dag med citron og så grøntsager til og søde kartofler og
Ris til ungerne.

Og imorgen er det weeeeeeknd! Lækkert!!!!

Ha en dejlig dag alle

Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar