fredag den 24. juni 2011

Trendsales.....

Nu er det snart tid til at Elissa igen skal op i en større størelse, irriterende at de unger vokser så hurtigt. Nå, men jeg gider jo ikke købe ting fra nyt, så har igen været inde på Trendsales for at lire lidt af hvad hun skal have når der tikker børnepenge ind.. Manja mangler ingenting :-) dejligt hun fik så meget i fødselsdagsgave!!
Her er lidt af det jeg har kigget på pris for lat det her bliver inkl porto, ca 350 kr og så skal jeg ud og købe nogle bodystockings...






Har også selv sat lidt til salg derinde - de her kjoler bruger jeg nemlig slet ikke, og skal godt nok holde loppemarked næste weekend men tror ikke jeg får solgt det så nu prøver jeg herinde, der er faktisk 2 der har skrevet på den øverste af kjolerne, men de vil bytte og det gider jeg ikke, eller der var ikke noget de solgte jeg kunne bruge..



Man kan virkelig finde mange lækre ting derinde.... !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar