tirsdag den 21. juni 2011

Nu skal der bages...

Nu når jeg går alene hjemme og vejret pt. absolut ikke har en fis med sommer at gøre må jeg jo bage istedet - nu er både Elissa og jeg desværre syge, men fortsætter vejret sådan her i næste uge skal disse kager prøves af.

Den første her er en chokolade muffin med topping af merengs overtrukket med chokolade - mums, chokolade.
De næste her er 2 forskellige brownies... mums, brownie kan man da bare ikke få nok af!
De 2 næste her er mini marcipanmuffins med jordbær frostning og en Oreo-cupcake..... MUMS... måske jeg skulle prøve at lave en af disse kager når jeg på fredag skal holde mødregruppe.. sjovt´, nu når jeg ikke har børn hjemme synes jeg faktisk det er hyggeligere med sådan en mødregruppe.












1 kommentar:

  1. Guuuuud hvor ser de lækre ud! Jeg sys du skal lave dem til mig i næste uge ;) mums søde

    SvarSlet