mandag den 20. juni 2011

En god forældre...

I lørdags fandt jeg ud af at vi virkelig er gode forældre - ikke at jeg ikke vidste det i forvejen, men lørdag blev det virkelig bekræftet!
Vi var jo til denne 30 års fødselsdag (som jeg smuttede fra kl 22 da det så absolut IKKE var min slags fest! - eller rettere selskabet)
Nå, men der var mange, inkl. hovedpersonen Staub og hans kæreste, som havde deres unger med... der var så denne gruppe af piger, som alle er forældre - der bestod af Staubs kæreste og så 2-3 andre.. Staubs kæreste sad med deres 15 måneder gamle søn, miclo på armen mens hun røg den ene joint efter den anden... en der hedder Karina og jeg sad og talte da hun kom ud med sønnen på armen og satte sig og tændte, hvad jeg troede, var en smøg.. da jeg så kan lugte hashen siger jeg "fy for pokker, bliver der røget joint?" Så kigger hende Pernille bare på mig som var jeg faldet ned fra månen og siger "ÅH, ja, hvad ellers.....?" Nå ja, eller........

Efter i lørdags hvor jeg så og hørte hvordan der blev talt til børnene og hvordan de egentlig virkede ret ligeglade med deres unger, i hvert fald de her tøser blev det bare så meget bekræftet at vores 2 skønne dejlige piger bare altid kommer i første række og at de bare har det SÅ godt!
Forstår ved Gud ikke hvorfor man vælger at sætte børn til verden hvis man ikke er villig til at opgive ALT for dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar