torsdag den 9. juni 2011

Nyder freden!

Det er mærkeligt, men samtidig skønt at have en dag for sig selv....
Elissa har jo hele ugen sovet i vuggestuen, og først blevet hentet 14.30... nu har hun så sidste da i Kålormen idag og onsdag starter hun så ovre hos storesøster. Det bliver SÅ godt! vi har aftalt at onsdag kommer vi 9.30 og er med til at spise frugt, torsdag aflevere jeg hende 9.00 og går en time og fredag skal hun så sove til middag og så er hun kørt ind.

Nå, men idag efter pigerne var afleveret cyklede jeg op og gav den MAX gas oppe i SATS.. var der også igår, igår lavede jeg konditionstræning idag lavede jeg konditionstræning 1 time og 3 kvarters styrke...
Så har jeg handlet og sidder nu inde i stuen uden TV tændt, uden radio tændt - kun mig.. skal dog lige ha' sparket mig selv i røven skal lige ha støvsuget og vasket gulv - pigerne synes lige de skulle svine i morges selvom mor her støvsugede og vaskede gulv igår.. Elissa fik kastet omelet rundt over det hele i morges og manja som spiste knækbrød havde vidst lige glemt at der er noget der hedder en tallerken så hun vandrede rundt med det og dryssede over det hele...

Skal hente Elissa 14.45 og henter Manja bagefter.. Så skal Manja med hjem og lave aftensmad, den står på taco med ristet svinekød og en ordentlig røvfuld salat... efter maden skal farmand og Manja lave lasagne klar til sommerfesten i børnehaven imorgen.. så skal vi jo blot lune den inden vi smutter over.. der skal plantes nye blomster til sommerfesten og ungerne skal synge for os, hørte dem øve sig igår på: "PUF HVOR KAN MAN FINDE, DRAGER SOM DIG" så det bliver rørende at hører :-) kl. 17.00 skal vi spise og kl. 18 er Kenney nød til at cykle da han skal ud og spille kamp... så bliver vi lige 1 time til da det først slutter kl 19...
lørdag er det jo så BRYLLUPSTID... Nana henter Manja kl. 10.00 de skal i svømmehal med Nanas veninde Pernille.. Peter og Sarah skal passe vores lille guldklump, håber hun er sød mod jer :-)

Har besluttet mig for at tage den blå kjole jeg tidligere har sat billede ind af, på i kirken og så skal vi alligevel hjem og vente så der kan jeg skifte til den lilla.. for vi skal først være i festlokalet kl 17.00 ....
Kenney skal spraytanne mig imorgen så idag står den på total skrubning af hele kroppen... gider ike tage solarie det blir jeg sgu bare rød af og solen har ikke givet mine blege ben nok.. så nu får den med en omgang Sun Tan! Og det fungere rigtig godt, har jeg brugt mange gange...
så er spørgsmålet om jeg skal have mine 12 cm høje brune stilletter på eller om jeg skal tage de sorte på 8cm... hmm.. men ellers er taske, halskæde, øreringe og tja vel også hår, på plads.. eller... hmm.. ved sgu ik om jeg skal have det nede med lidt krøl.. eller om jeg skal lave en kæmpe knold i siden... ved bare jeg bliver træt af at have det nede.. måske jeg bare skal have det nede i kirken og oppe om aftenen... Åh suk..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar