mandag den 27. juni 2011

Cupcake bakery og 38 dage til jobstart


Idag var så, igen, min 1. officielle dag uden børn i dagstimerne - sidste uge blev jo ødelagt af Elissas 3-dages feber :-( mandag da vi hentede hende Kenney og jeg var hun helt varm.. sjovt børnehaven ikke har ringet men hun havde været glad hele dagen og ikke pivet , så de har nok ikke tænkt nærmere over det.
Tirsdag, hvor jeg selv stadig var små syg med influenza blev syge lille Elissa hjemme med moar... hun var virkelig virkelig skidt! Billedet siger vidst det hele....
torsdag var hun stadig meget skidt, og ville bare KUN hænge - og vel og mærked KUN på mig... Så når Kenney kom hjem kunne han ikke en gang aflaste :-( Så ja, sidste uge var mega hård, og da vi så kom hjem til svigermors fødselsdag i lørdags var det med super lidt overskud... vi spiste og så tog vi alle sammen ud på en dejlig lang gåtur nede ved Amager Strand Park... da vi har gået længe kom vi ud til en isbutik, ovre på den anden sie af vejen ser vi en dame med 3 børn og en fyr... jeg synes jo så at det virkelig meget ligner min Goeste, Sarah... men tænker hva pokker sku de lave herude og slår det hen - så kigger hun op og så ER det sgu Sarah og Peter, de var ude og passe unger :-) SKØNT lige at møde min goeste når man ikke havde haft den bedste uge!

Idag var så min 1. dag uden ungerne - jeg skulle bage for Hamza da hun har fødselsdag imorgen og skal holde familie tam tam, så hun spurgte om min hjælp - og her er resultatet... er de ikke fine.. det er bare nogle med vanilje og hakket chokolade og så de samme bare med hasselnødder også... de små er citronmuffins...

Derudover har jeg gjort lidt rent idag og været lidt sammen med min søster og Hamza...

Imorgen skal jeg ud til min veninde Mille i gladsaxe og sidde og slikke de forhåbentlig 30 grader der kommer imorgen, i hendes lille fine have....onsdag skal jeg være sammen med min Goeste torsdag kommer Pernille, måske Helene? til frokost og fredag afslapning for alle pengene....
Fredag tager min skønne søster og hendes veninde Pernille op til min fars campingvogn - der skal de være fredag til mandag formiddag :-) Håber de kommer til at hygge sig max - skulle vejret være skod bliver der pakket regntøj med - bare rolig :-)

Idag her til aften var vi lige en tur i gården en times tid efter aftensmaden inden Kenney smuttede til træning - ungerne fik lige brændt det sidste krudt af og Elissa gik tilmed en laaang tur med en gåvogn, UDEN hjælp - FLOT min pige!
OG der blev leget med sand for alle pengene! - pg åh - 38 dage til jobstart - sååå mærkeligt!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar