onsdag den 8. juni 2011

Opdatering på vaccination..

Manja var dygtig! jeg hentede hende kl. 11.30, midt i frokosten som bestod af SELLERISUPPE som Manja skovlede ind - taget på fersk gerning, nu skal hun ikke komme her og sige at der er ting hun ikke kan li' haha...
Nå, men afsted til lægen... Hun sad fint og ventede på at det blev vores tur.. så kom vi ind til lægen, så skulle hun smide tøjet for at blive vejet og målt: 15,8 kilo og 105 cm høj...
SÅ skulle hun stikkes, Jytte, som lægen hedder, hentede sprøjten, og hold nu op en nål! Jeg sad sgu og var ved at skide i bukserne, Manja, hun så interessant på mens Jytte gjorde klar.
Jeg troede jo at det var i benet så det havde jeg jo forberedt Manja til, men niks, det var i armen... hun satte sig op på mit skød og så kiggede jeg ellers væk og sagde til Manja "bare kig væk så gør det ikke ondt" men Manja synes det var såååå spændende og sagde absolut INGENTING da Jytte stak.. kun da sprøjten ar blevet taget ud så sagde hun "det gør lidt ondt,mor" - og så var det dét! Så gik vi ned og købte en is og gik en lille hyggetur og hun fik nogle hårspænder og sæbebobler... og så hentede vi Elissa i vuggestuen kl. 14.00

Skrevet af den STOLTE mor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar