torsdag den 30. juni 2011

Med på moden - hvem troede det skulle ske?!

Jeg har ellers, lige siden møget kom frem - SVORET at jeg ALDRIG ALDRIG ALDIG skulle eje hverken en Facebookprofil eller en Iphone. Facebook holder jeg stadig helt afstand fra-
MEN efter aftale med arbejdet idag bliver jeg d. 4. august "hende der vender tilbage fra barsel med IPHONE" for vi har fået valget om at betale multimedieskat (de som ikke allerede gør) på 250 kr om måneden og få Iphone til arbejds- og privatbrug og med 600kr tale-sms om måneden og 25GB data - hvem får lige brugt det. kenney som er multiafhængig af sin Iphone bruger dårligt 1GB...
Men ja det får jeg altså :-) Samtidig kan jeg tage min bærbare med hjem og arbejde hjemmefra HVIS fx. børnene er syge eller jeg har noget der skal laves færdigt og ikke gider overarbejde derovre men blot slutter det hjemme... så det bare kanon... kommer jo også tilbage til nye arbejdsopgaver så begynder faktisk at glæder mig til start...

Og så er Trendsales.dk bare en syg god opfindelse.... er SÅ glad for at jeg på søndag har fravalgt loppemarked... satte jo forleden en masse annoncer op derinde, 53 mener jeg, og har allerede tjent 600 kr... Imorges fra det "store slag" hvor der var en der bød på 4 forskellige annoncer og spurgte om en samlet pris - normalt var det blevet 365 men jeg slog en flig af prisen og gav hende det til 300 kr.. derudover har jeg solgt en nederdel til 50 kr, øreringe til 30, hummelbluse til 70 og et par sko til 160 :-) Lækkert, ik.

Derudover er vores barnevogn blevet hentet idag! dejligt at få 1000 kr for en barnevogn man selv har givet 2000 kr for- havde sgu ikke regnet med det!

Imorgen tager skønne moster Nana med i Campingvognen... kl 17 kommer hun og hendes veninde Pernille og henter Manja.. så kører de til Korsør fra imorgen til mandag formiddag.. de skal bare hygge også selvom det bliver skod vejr... Du hygger sådan om hende søs, synes det er så sejt at du på eget initiativ spørger om du skal tage hende med :-)

Nu vil jeg lave aftensmad klar, min trætte mand er på vej hjem fra arbejdet op og ned ad bakker, på cykel, helt præcist 16.5 km.. og han er altså også cyklet derud...

Opdatering på Elissa og vuggestue:
Det går bare SUPER godt, aflevere begge piger kl 8.30 og henter dem kl 15.30 for Elissa falder i søvn omkring kl 14 så vi lader hende lige sove til eftermiddag :-) Hun er blevet god til selvstændigt at sidde med kop og drikke samt god til selv at spise... hun vader derudaf med gåvogn og går langs alt hun kan :-)

Nu må i ha en god aften og god weekend når vi kommer så langt -


Ingen kommentarer:

Send en kommentar