søndag den 9. juni 2013

Weekenden

Så blev det igen søndag .. Det har været en dejlig afslappende weekend.
I fredags kom svigermor med SKØNNE lille Max som vi passede til lørdag formiddag..



Lørdag morgen lavede jeg klatkager og frugt til morgenmad







Da svigermor kom gik hun med ud og handlede og bagefter gik ungerne og jeg hjem i gården og spiste frokost inden vi gik op og slappede af. Elissa faldt i søvn og manja og jeg lavede muffins til mors loppemarked






Og også mørbradgryde





























Da skat kom hjem tog vi maden med ned og spiste nede.. Skat slog telt op og manja og ham kogte vand på tur-gryden og lavede te på ægte "kano-turs-manér"..
Da vi kom hjem så vi film og bare slappede af.
Idag var Pernille og jeg på loppemarked ved Svanemøllen.. Det var så hyggeligt!! Men folk er NÆRIGE! Haha men fik solgt for 1400 kr :-) vejret var med os og vi havde det sjovt ! ❤

Her til aften slapper vi af, manja er nede i gården og Elissa ser tegnefilm.

I morgen ska jeg lige købe cowboyjakke til Manja og tandbørster til rejsen.
Tirsdag kommer Goeste til mad - pasta og kødboller



Onsdag til far og spise.
Torsdag kommer min moster kl 13.. Og fredag morgen kl 4 kommer en taxa og henter os med kurs mod lufthavnen.

Ha en dejlig uge alle







using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar