onsdag den 12. juni 2013

Rejsefeber

32,5 time= afgang mod lufthaven.
35,5 time (ish)= så letter vi!

Ihhh glæder miiiig! Kufferten er pakket. Pakket med tøj til ungerne, bleer, toilettaske, badetøj, badeslag til ungerne, tøj til mig ( sikkert alt for meget, men altså- jeg ska ha noget at vælge mellem!)

Ej det blir super! Har fri i morgen så det vasker jeg alt sengetøj så der er rent sengetøj på alle dyner og madrasser.. Gøre rent.. Og så tager jeg ind til skatter i byen kl 11 og spiser frokost på Puk (muuums!)
Kl 13 kommer min moster forbi og så henter jeg unger kl 15 inden skat kommer hjem.
Så henter vi rejse-pizzaer og så skal vi putte tidligt for uret riget kl 3!! Åhhhh... Skønt vi har bestilt taxa!

I dag på jobbet fik jeg afsluttet næsten det meste så det er bare perfekt.. Ihhh HAR FERIE NUUUUU helt frem til d. 1. Juli- LÆKKERT!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:I sofaen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar