tirsdag den 4. juni 2013

Tirsdag, god dag men med..

...Migræne! Æv!!! Vågnede op med det i morges, overvejede et split sekund at blive hjemme men drak så et stort glas vand og kom i omdrejninger.

Jeg tog på arbejde og fik lavet en hel masse arbejde inden vi kl 13:30 fejrede at vores kontors cykelhold har kørt 4000 km i maj måned og kom på en 2. Plads mod et bankkontor der havde kørt jeg ved ikke hvor mange km.

Nå, men vi fik Cremente og snacks inden min kollega Pia kom forbi med sin skønne lille pige Kaja.




Jeg cyklede dog kl 14 da mit hoved ikke kunne mere men på vej hjem kom jeg i tanke om "fars dags gave".. Min far tager til Polen i morgen tidlig i 6 dage så han får i næste uge.. Til
Kenney købte jeg nogle rigtig gode ankelsokker (lidt kortere) fra Sportsmaster (5 par) og så får han en god middag i morgen aften når han kommer fra job.

Så hentede jeg ungerne og havde lovet Manja at vi skulle i BR og bruge gavekort hun fik i fødselsdagsgave - så det gjorde vi. Hun købte en Monster High barbie, et sæbeboble sæt og nogle monster High tattos og så valgte hun faktisk at lillesøster skulle ha nogle sæbebobler og en bold - virkelig stort at Manja! Gode storesøster!




Så gik vi hjem i gården lidt.. Inden Elissa og manja gik med Julie fra opgangen op og lege lidt.. Jeg lavede mad i mens : kyllingedunser med havregryn, så kogte jeg kartofler og smed dem i ovnen med lidt olie og flagesalt, tomater, ketchup og en skive af mit focassia med tomater og revet ost (fik lige 5 min i ovnen)





Så bagte jeg muffins
Kokosolie og 1 spsk smør blandet sammen med 3 æg, 2 spsk sukker, 1 spsk vanilje, 2 knuste digestive kiks, 1 tsk bagepulver og lidt mel til dejen hang sammen (vil skyde på 2 store spsk fulde) 15 min i ovnen ved 190 grader og så kakao glasur. De smager virkelig godt!







Til frokost spiste jeg bare frugt og en skive brød



I morgen har vi fri, har tænkt mig at der skal ryddes op i skuret og så kommer der en kl 13:30 og kigger på vores spisebordsstole - krydser fingre for at han vil købe dem... Har sat dem til 1000 kr hvis han siger 800 er det ogs ok.

Torsdag skal ungerne og jeg mødes med Hamza i gården og spise, fredag slappe af. Lørdag kommer svigermor og henter Manjamusen (måske Elissa når jeg får spurgt hihi - det ville være smart så søster ik sku herop kl 7:45 søndag og passe Elissa når jeg ska på loppemarked)

Næste uge har jeg planer om at tage i Nørrebrohallen til Folkekøkkenet hvor det koster 50 for voksne og 29 for børn og der sku være mange børn så tænker det ku være sjovt.. Nu må vi se..

Torsdag kommer min moster med lidt grej til mig.. Vandfast mascara og vandfast øjenskygge til rejsen, parfume og solbriller :-) oggggg fredag kl BÆ ska vi med afgang til lufthavnen .. Ihhh det blir godt!!!

Nu vil jeg prøve at samle det stativ jeg ska ha med til loppemarked søndag så jeg ved hvordan det samles :-)

Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar