onsdag den 19. juni 2013

Opdate fra 40 grader

I går var en virkelig varm dag! Men selvom termometeret viste lidt over 40 grader, kunne man faktisk godt holde det ud..

Kenney og jeg vågnede ret tidligt igår og satte os ud på balkonen og drak kaffe og te. Så løb skat en morgentur og jeg gjorde mig klar i mens.. Så vågnede ungerne og de fik lidt tyrkisk te inden vi indtog morgenbuffeten






-











Så skiftede vi til badetøj pg kenney fandt det perfekte spot med 2 stole lige uden for børnepoolen, men væk fra alle de andre. Så lå jeg 30 minutters tod og slappede af mens han hoppede rundt inde i børne paradis med ungerne - de så så
Søde ud!
Bagefter tog manja Elissa i hånden og de gik over på
Den overdækkede legeplads lige ved siden af så mor og far stadig kunne se dem, men samtidig også kunne slappe af.

Så gik vi ned til stranden hvor far og manja lejede en kano og sejlede afsted mens Elissa og jeg indtog snackbaren hvor vi lavede en stor tallerken med vandmelon og Elissa fik en is og vi drak en kold cola..

Så gik vi lidt op og slappede af inden vi spiste en lille frokost og lagde og i lege området bagefter hvor ungerne så lidt film.. og så gik vi ned på stranden kl 15:30 hvor der bare er så PRAGTFULDT! Vi fik 4 stole på forreste række og manja indtog straks vandet og svømmede rundt.. Det samme gjorde far og Elissa 5 minutter efter - jeg lagde mig lige 10 minutter inden jeg hoppede ud til dem. Kenney og jeg spillede strandtennis og manja tog sig bare SÅ godt af Elissa. Hun fortalte hende hvordan hun skulle ligge i sin badering så hun kunne svømme rundt - ej, det var SÅ sødt!
Ungerne er simpelthen ikke til at drive op af vandet igen haha ..
Så lagde vi os op på stolene mens ungerne fandt sten og muslinger i vandkanten .. Elissa faldt i søvn under parasollen kl lidt i 5 - så lå jeg og nød roen (selvom de er eksemplariske - VIRKELIG- de er perfekte at have med på ferie!) og kenney og manja svømmede ud med deres dykkerbriller og kiggede efter fisk.

Så gik vi op i bad kl 18:30 og gik op og spiste kl 20 og bagefter gik vi en lille tur uden for hotellet hvor man mødte en lille smule lokal befolkning og vi så også en vild hund. Så købte vi lidt lokal øl i den lille lokale biks og hoppede hjem på værelset .. Ungerne faldt i søvn ved 22 tiden og vi satte os lidt på balkonen og lyttede til
Aftenens underholdning - de er skøre de englændere!
Her er rigtig mange danskere hernede det er meget sjovt faktisk ..

Nå dagen i dag bringer nok noget nyt spændende :-) i aften er der tyrkisk aften - blir spændende at se hvad det er!
Hej Hej herfra varmen ❤

using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar