mandag den 3. juni 2013

Dejlig mandag

I dag blev set igen igen igen mandag.. MEN nu med kun 6 dage til loppemarked med Pernille og kun 11 dage til TYRKIET! Wuhuuuu

Var i IKEA idag med Sarah hvor jeg fik købt stativ til søndag til kjoler osv. Det var en KANON hyggelig tur! Da jeg kom hjem ordnede jeg vasketøj, fik lavet madpakker og støvsuget. Ungerne ryddede selv op på værelset og så fik jeg pakket lidt til loppemarkedet. Husk at sprede rygtet - loppemarked søndag ved Svanemøllen fra kl 9.

Dagen på jobbet gik hurigt og var hyggelig i dag. Kørte kl 15 og fik lige handlet inden ungerne blev hentet.

Jeg fik lækker frokost fra vores nye kantine i dag. Lækker bolle, lækker laks og salat




Spiste Mac-d mad med Goeste som fik speciel order fordi hun ik skulle have løg hahaha




Største musen tabte nummer 2 tand i dag




Og jeg fik taget nyt før efter billede



I morgen skal der købes fars dags gave og vi skal i BR og bytte en af Manjas gaver som var defekte og så ville hun bruge sit gavekort på 300 kr :-)



Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar