torsdag den 13. juni 2013

Mig

Er blevet inspireret af min svigerindes blogindlæg om 50 fact om mig selv..

Så her er facts om mig:

1. Jeg er 162 høj
2. YNDLINGSMAD er mexikansk middag og min fars friture fritter haha
3. Jeg ELSKER chokolade
4. Jeg er meget følsom
5. Elsker at gå i kjoler
6. Går ALTID med makeup også selvom jeg bare skal i kiosken!
7. Jeg kan ikke fungere hvis jeg ikke kommer i bad her morgen
8. Elsker brød!
9. Elsker mad generelt !!
10. Jeg hader når folk kommet for sent
11. Elsker at ha bøger stående men det er sjældent jeg åbner dem
12. Vejer 54 kilo
13. Er vidst lidt en kontrolfreak
14. Planlægning = mig!
15. Mit drømmejob er at have mit eget planlægnings\event firma
16. Kan ikke lide skaldyr og champignon
17. Kan ikke li kaffe og drikker sjældent te
18. Spiser meget sund mad men foretrækker faktisk noget fedtet lækker mad
19. Hader mine lår og viser aldrig arme
20. Har været neglebidder siden jeg var meget ung (6-7 år) er først stoppet som 26 årig.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar