tirsdag den 18. juni 2013

Hej fra Tyrkiet

En lille Update fra Tyrkiet på 4. Dagen..

Først: HER ER PRAGTFULDT!

I fredags kom Manja ind kl 2:42 og vækkede os 15 minutter inden uret ringede.. Haha hun var så klar til at rejse! Elissa kom også op uden problemer - vi drak lidt juice og spiste melon og kl 4 kom taxaen.
I lufthavnen checkede vi ind og kl 6:40 gik vi om bord på flyet hvor vi havde fået sæder på samme række - jeg satte mig i midten af ungerne og Kenney sad så yderst på sædet ved siden af og derfor ved siden af Elissa også.
Begge unger tegnede bare og hyggede sig. Elissa faldt i søvn den sidste times tid af turen.. Alt i alt var det bare super nemt!

Da vi kom til lufthavnen gik det forholdvis hurtigt med bagagen og så blev vi transporteret i stor bus til Hotellet- her faldt manja i søvn i 40 minutter .. Så kom vi til hotellet og hold nu op det er lækkert!!! Vi gik op og spiste frokost som var en dejlig buffet og så gik vi på stranden og hold op nogle vandhunde vi har fået os! De plaskede rundt.. Så gik vi i snackbaren og hentede frugt uden vi gik lidt i poolen inden aftensmaden inden vi gik op på i vores hyggelige suite hvor ungerne har eget værelse med eget bad og egen balkon og vi var værelse med eget bad og
Lidt større balkon. Så spiste vi
Lidt nødder og drak coronaer inden vi gik i seng.

Mine blege stænger

Lørdag vågede vi tidligt - fed udsigt at vågne til

Vi gik tidligt ned til poolen hvor man skal være forholdvis hurtigt for at få nogle fode
Pladser.. Så gik Elissa og jeg op og spiste morgenmad først- så løb kenney en tur inden ham og
manja spiste.
Så købte vi baderinge, oppustelig bade madras, fiskenet og dykkerbriller og hyggede de poolen et par timer.. Så en tur på standen hvor Elissa efter en time i vandet faldt i søvn i skyggen.. Så udnyttede jeg roen mens Kenney og Manja "fiskede" :-) Max hygge!
Dagen var rigtig afslappende og hyggelig!
Vi var i snackbaren, på legepladsen, oppe og spiste dejlig frokost, på stranden igen - og bare hygge :-)
Ungerne blev en smule urolige omkring aftensmadtid da vi sad og spiste men det gik hurtigt over (og by the Way havde vi MEGA skøn udsigt over vandet da vi spiste)
Vi sluttede af med is og gik så i hoppeborg-land 1 time inden vi gik op kl 22. Så kunne hverken unger eller forældre mere!
er så positivt overrasket over dette fantastiske sted! Her er lækkert og gennemført! Og ikke at forglemme ungerne! De er fantastiske at have med!
de er glade, vandhunde, hyggelige - de nyder det så
Meget!

Dag 3. Vågnede vi igen tidligt til sol og ro- ungerne sov videre. Skatter lagde sig ned til poolen med musik og kaffe og slappede af og jeg gjorde mig klar til morgenmad inden jeg vækkede ungerne. Skatter løb en tur mens ungerne og jeg gik op og spiste.. Så hentede skat noget mad efter sin løbe Tur inden vi brugte 1,5 time
Ved poolen hvor ungerne bare plaskede rundt inden
Stranden kaldte på os. Her var vi det meste af dagen inden vi sluttede af ved børnepoolen hvor
manja fandt en lege kammerat Cecilie som hun legede med en times tid. Kl 17:30 gik boningen for første gang den dag og slappede af inden vi spiste sen aftensmad inden vi gik ned og så lidt aften underholdning.

I dag fik vi lov at sove til kl lidt over 8 ungerne havde selv tændt tv og lå og slappede af på deres
- værelse.. Efter morgenmaden gik vi ned til standen hvor en båd ventede på os - vi bookede i lørdags en halv dags tur på en båd ejet af en lokal tyrker som
Han drev med sin mor (som
Stod for maden)
Vi var ude på denne lækre båd hele dagen hvor vi blev vist forskellige ting og skat var meget i vandet og manja var i 2 gange.. Vi fik serveret dejlig ægte tyrkisk mad- tyrkisk æble te og tyrkisk kage.. Det var en FANTASTISK tur og virkelig smuk!
Vi var hjemme kl 18 og tog lige et bad inden vi gik op og spiste aftensmad og nu ligger vi og snakker og slappe af på værelset. Nok luft for i dag! Ungerne sidder og tegner og hygger.

Billederne ligger på kameraet så det blir når vi kommer hjem :-)

Men her er Manja med min ny indkøbte hat

Posted using BlogPress from my iPhone