lørdag den 18. december 2010

Nytår.... hmm..

Ja nu er det nytår igen lige rundt om hjørnet.. glæder mig slet ikke lige så meget som sidste år (endnu i hvert fald) :-( Glæder mig til maden og hyggen men er SÅ ked af at Sarah Peter René og louise ikke kommer og fejre det med os - troede de var vores nye nytårsdeal :-) Nå men svigermoder kommer, min lille bitte søs :-) og skønne Kamilla .. her er menuen:

Forret: Tripletallerken: En klat hjemmelavet tunmousse, 2 hvidløgspanerede tigerrejer og 4 kammuslinger - dertil 1 lille stykke hjemmelavet brød og hvidløgsdressing

Hovedret: En lækker 300 grams oksemørbradbøf med pommes Anna, små hele stegte gulerødder og en lille løgkompot med hjemmelavet beanasiesauce og hjemmelavet brød og en tomatsalat

Dessert: hjemmelavet triplechocolate mousse på mørk, lys og hvid chokolade med friske bær på.

VELBEKOMMEN siger jeg bare! :-)

Nå, men i hvert fald ville jeg ønske vi havde venner med børn der kunne holde det med os så det bare var stille og roligt og alle var i samme bås - er SÅ bange for jeg ender med at sidde som den eneste der ikke skal drikke - vi har jo trods alt pigerne der skal tages hensyn til :-) Det var jo også meningen at vi skulle ha været gået efter midnat - måske over til Sarah og de andre.. men det er blevet lavet om... Vi skal bare acceptere at vi har børn - SKØNNE børn! Men det kunne nu være rart hvis min mor levede - hun havde 100 procent taget dem over til sig så havde hun bare sørget for der kom gæster og de bare stille og roligt hyggede sig med god mad god vin og lidt spil måske.. det er jo SÅ sjældent mig og Kenney kommer ud trods alt, i hvert fald på samme tid.. og det ku også ha været rart at vi ikke stod med nytåret i år.. det er lige 2 fredage i træk med et hav af indkøb og flere timers madlavning... men SÅDAN er det jo bare. For min skyld kunne man godt rive d. 31 december ud af kalenderen i år..

Nå, nu ik så negativ Nina.. kan bare ikke lade være... Er lidt mut over december i år.. ingen julefrokoster eller en skid.. Og nu ved jeg også nytåret blir sådan lidt hmm... for 100 der ikke bliver taget hensyn til at jeg ikk skal drikke.. men Kenney har lovet at han heller ikk drikker helt vildt.
Det skal NOK blive rigtig hyggeligt det er helt sikkert - flotte kjoler og det hele.. bare synd Kenney er eneste mand synes jeg det blir sgu da trist for ham...
Jeg havde jo faktisk - eller vi, havde jo regnet med at vi blev mig kenney sarah peter louise rene og kamilla og Casper (som så nåede at gå fra hinanden inden hehe) men alligevel... og så bare stille og roligt da Louise og rene jo har Elias og Kamilla og Casper også har 2 børn... nå men skidte pyt.. næste år bliver ungerne måske passet hvis vi har pasningsmulighed.. vi har jo desværre ikke de vilde pasningsmuligheder.. :-(

Nå, ville bare lige skrive et rigtig brokke indlæg er i lidt øv humør idag



2 kommentarer:

  1. Næste år holder vi alle sammen sammen.. så må mænderne tage deres tørn og tage børnene efter midnat mens pigerne fester vildt og danser på bordene!

    SvarSlet
  2. Er så enig! Og da det har været drengene, som har bestemt i år, må det være pigerne, der bestemmer næste år. Basta!

    SvarSlet